En liten mamma Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Min lille nevø kom til verden i dag tidlig, etter en 2 døgn lang fødsel! Jeg har en tapper og sterk svigerinne som har gjort en fantastisk jobb! Jeg er helt overveldet nok en gang, over hvor fantastisk livets under er! Verdens stolteste tante, det er meg!
FanteGuri Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 Gratulerer!!! Det er jo fantastisk morro å være tante da! Har selv 2 nieser og 2 nevøer.. Verdens flotteste barn, selvfølgelig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå