Gå til innhold

hvorfor ikke "du er nå i ... uke" lenger (v/innlogging)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I forige svangerskap kom det opp hvilken dag i svangerskapet jeg var i. Får dere dette nå, men feil hos meg eller er det ikke sånn lenger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får det opp hver gang jeg logger på:

I dag er det tirsdag 16. oktober.

Du går nå i 10. svangerskapsuke og har 216 dager (31 uker) til termin mandag 19. mai 2008.

Skrevet

Takk for svar.

Hm.. da er det vel noe feil med sida mi da sikkert..hm, hvordan får jeg endra det da tro..

Synes det er litt greit å få den mottakelsen, å følge litt med..

Skrevet

Jeg vet ikke hvordan du retter på det, men jeg har sett at det er felre som har problemer med den siden "din egen side" så det er nok Bim som tuller med noe...

:-)

Skrevet

Hei.

Jeg har også det samme problemet. Får bare opp datoen for i dag.

Syns det er irriterende at jeg ikke får opp mer. Er det noen som vet hvordan vi kan få resten av informasjonen opp? (",)

Skrevet

Jeg får bare opp at det er error jeg... Har sendt mail til moderator men får hverken svar eller hjelp...

Skrevet

hmm, funker fint på min side i allefall...

Skrevet

HAr sendt en mail til nå.. Så får vi se!

Skrevet

funker fint her

Skrevet

Sjekk at terminen er satt riktig.. Ei venninne av meg hadde klart å sette 2007 i stedenfor 2008 på terminen sin, og da kom det selvfølgelig ikke opp noe om hvor langt på vei hu var, siden datoen allerede hadde vært ;)

Skrevet

Funker fint hos meg, men vil bare legge til at det skulle stått uke + dag også...

F.eks:

Du er nå 26 + 3, og går nå i din 27. svangerskapsuke.

Skrevet

BIM har store problemer for tiden... mange som sliter med dette, men tror de gjør "alt de kan" for at ting skal ordne seg... vi får vel bare ha tålmodighet ;-p Noe som jeg ikke har. Begynner å bli irriterende å ikke komme inn på siden min...

Skrevet

det står på meg... jeg går nå i 38 uke..+++

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...