Lilly 79 Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg har aldri hatt det før, og nå eter jeg opp tankene jeg har hatt om de jeg har tenkt "pingler" om her inne som har skrevet om hvor vondt det er. Jeg trodde det var en overdrivelse, men jævlene har underdrevet det, vil jeg heller si! Jeg krøyp til dass i stad, takk Gud for at jeg er hjemme alene.
ragna Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 det suger big time. kjennes ut som noen skal rive blæra utav kroppen på deg når du endelig får tisset ett par (blod)-dråper. har alltid hatt hjelp av varmt omslag enten på magen, eller rett og slett på høna selv. en varm dusj, eller ett varmt bad (selv om man egentlig skal unngå karbad for å forebygge uvi, men sjit au, nå har du allerede pådratt deg sjiten) lindrer noe helt fantastisk. ett anfall varer som regel i 20 minutter etter vannlating. for å lindre under vannlating kan man også sette seg i badekaret og gjøre sitt fornødne (høres vemmelig ut, men tro meg, når det kjennes ut som man blir knivstukket under tissingen gjør man det meste for å unngå disse smertene) viktigst av alt; DRIKK VANN! å hauer og lass. minst 2.5 liter til dagen. jeg hadde god hjelp av tranebærekstrakt og c-vitamin, om infeksjonen gjentar seg kan du prøve deg frem med dette. hmm, egentlig spurte du ikke om råd da.....men jeg føler så insti med deg
Willemo Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg har hatt det en gang da jeg var lita, og da var det fordi jeg satt på ei kald trapp.
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #4 Skrevet 16. oktober 2007 Ja, det suger bigtime, eller kanskje heller presser bigtime.. Drikk HELE tida, så du har noe å tisse hver gang det kjennes ut som du skal tømme ei blære på str med Atlanteren - om den er tom blir det bare vondere. Skal du tisse hvert tiende minutt må du fylle på fortløpende, det letter presset, og vann er lettest. Har du fått medisin hjelper det relativt fort på det verste. Hilsen erfaren Katarrina.
Lilly 79 Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. oktober 2007 Tusen takk for tips dere! Jeg har hatt det i 2 dager nå, var og fikk resept på medisiner i går, som jeg ikke får hentet før i ettermiddag. Jeg har tatt meg et bad nå, og det hjalp! Jeg hadde 3.5 i utslag på sticksen, tror det var rimelig høyt. Jeg lover dere at uansett hvor provosert jeg noengang skal bli av et innlegg her inne, kommer jeg ALDRI til å ganne på dere dette svineriet. Men takk for tips, greit å ha kranglevenner i en sådan stund:-)
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #6 Skrevet 16. oktober 2007 Har du vannflaska ved siden av nå da *streng sykesøsterstemme*?
ragna Skrevet 16. oktober 2007 #7 Skrevet 16. oktober 2007 *står bak ryggen til luten med 4 stk 0.7 imsdals-vannflasker i tilfelle du går tom* god bedring;)
Lykkelige pija Skrevet 16. oktober 2007 #8 Skrevet 16. oktober 2007 Mitt råd er å drikke masse appelsin juice. og hold dæ varm på ræva.. go bedring.
Lilly 79 Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 16. oktober 2007 Ja, faktisk! Eller nei, vannglasset. Ølglasset, for å være spesifikk her. Men vann oppi såklart:-)
Lilly 79 Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 16. oktober 2007 Sitter på en varmepute her, og tørker snørra etter klippet jeg så på Youtube.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå