Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Hun skal innen en uke føde et barn som har en feil, som gjør at babyen har 50-60 % sjangse for å overleve. Det er enten eller, liksom. Babyen er fullbårent nå, og misdannelsen er av den karakter at den er usynlig. Går det bra, blir h*n helt frisk rett etter operasjonen - men det andre alternativet er også høyst reellt. Jeg synes det er så vanskelig å gå her å strutte med en tilsynelatende frisk gutt i magen, mens hun har hatt et velsig tungt svangerskap pga dette. Det å ikke vite noenting om hvilken retning dette tar, er så tungt. Hjelp meg å krysse fingrene - og håpe at om noen måneder triller vi rundt på hver vår friske baby.
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 Krysser fingre for henne jeg vaffal....huff ja...man må prise seg lykkelig over at man har vært så heldig og ikke opplevd dette selv....
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 Oi,trist:( Skal x fingre og tær for henne!! Hva feiler det babyen da?
bambi på isen Skrevet 16. oktober 2007 #4 Skrevet 16. oktober 2007 Kryser alt som kan krysses for henne!!
Storebror & Lillesøster Skrevet 16. oktober 2007 #5 Skrevet 16. oktober 2007 Krysser fingrene,håper det går bra:)
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #6 Skrevet 16. oktober 2007 krysser alt som kan krysses jeg også!! Håper at det kommer til å gå bra! *Krysse fingre, krysse tær, krysse bein*
*Rutletutt* Skrevet 16. oktober 2007 #7 Skrevet 16. oktober 2007 uff - stakkars...det må være fryktelig tungt...krysser alt jeg har for at alt går bra!
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #8 Skrevet 16. oktober 2007 Takker for det - går bare rundt og er litt stressa om dagen jeg. Og da er det nok tusen ganger verre for de det gjelder, men det er jo uansett godt å få det overstått. Det har vært lenge å vente nå....
Dotten Skrevet 16. oktober 2007 #9 Skrevet 16. oktober 2007 Krysser alt jeg kan krysse for at det går bra.Vil tro at hun skal ha ks, i og med at man vil skåne barnet mest mulig?? Masse, masse lykke til
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #10 Skrevet 16. oktober 2007 Det blir vanlig fødsel så sant det lar seg gjøre, for å la barnet få den naturligste start på livet, med å presse vann ut av lungene etc. Det er først kritisk når h*n trekker sine føste åndedrag.... Om de da klarer å stabilisere h*n i pustemaskin, er alt ok. Da er operasjonen bare en liten filleting. Alt står og faller på babyens tilstand når h*n kommer ut, og om de altså klarer å stabilisere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå