Kakeåndsen Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg skal en tur til Lillestrøm i morgen pga røntgen, hvilke butikker bør jeg innom;-)?
Gjest irismor Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 Er ikke akkurat noen sånne "måinnom" butikker der, men ta deg en tur på senteret. Spis lunch på solheimsgården, liten kianmatresturant. Veldig god og billig mat. Den ligger rett utenfor senteret. På senteret(lillestrøm torg) er det de vanlige butikkene. H&M, Lindex, Cubus, Exit, osv..... Ellers så er det en isbar oppe i annen etage, og den er en "måinnom" butikk =))) Super god (og dyr =( ) is der.
Kakeåndsen Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. oktober 2007 Takk:-) Kinamat høres godt ut. Is får jeg vel dessverre holde meg unna hvis jeg noensinne skal få tilbake kroppen min......
Gjest irismor Skrevet 16. oktober 2007 #4 Skrevet 16. oktober 2007 Isen er faktisk verdt det *smiler* Men hvis du går på senteret så gå ut i storgata, på senteret men ut mot storgata så ligger det en liten butikk. Der har de mye fine og litt spesielle klær til mor og barn =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå