tosøtesmåttiser Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 En hel natt med rier med 7min mellomrom..(totalt 11 timer) og borte vekk ble de...
lilleberta Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 samme her.Har riktig nok tre uker igjen til termin så det er greit nok at fødselen ikke startet ordentlig likevel men det er litt frustrerende med disse riene som tar slik tak og holder på i timesvis og plutselig stopper! Forstår liksom ikke helt hvorfor det skjer egentlig.
Pipolinchen & Amalie Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 hei..hadde det samme for noen dager ja ...begynnte på morgen og stoppet opp neste dagen på ettermiddagen blir kjempe lei meg var med 15 min mellomrom men fikk vite at det var kun modningsrier. er self på overtid nå med 5 dager men blir heldigvis satt i gang imorgen tidlig kl 9... gleder meg som en unge til jul nå lykke til videre
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #4 Skrevet 16. oktober 2007 Opplevde det ved første fødsel. Våkna en fredags morgen av at en blodig slimpropp gikk og fikk ganske snart rier. Ikke spes vonde, men de kom regelmessig. Hold på sånn 6-7 timer og så stoppa det opp. Kjempefrustrerende... Det tok seg opp igjen i løpet av natta, men barnet kom ikke før søndags morgen.
petrus Skrevet 16. oktober 2007 #5 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg går også meg "tullrier".. blir smårar av de, siden det ikke blir til mere.. Er 40,6 i dag.. Skal snakke igjen med jordmor på torsdag, spennende å høre hva hun har planer om...
tinef84*høygravid* Skrevet 16. oktober 2007 #6 Skrevet 16. oktober 2007 i går hadde jeg rier med 8 min mellomrom i fem timer,og så forsvant de plutselig.. var skikkelig vonde og jeg måtte puste meg igjennom dem.. trodde at nå kom lillegutt,men neida.. går enda og venter her..
Mamma'n til 2 Skrevet 16. oktober 2007 #7 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg har også hatt sånne slitsomme maserier. Vondere og vondere, og ned til 2 min mellom hver. Tror jo at alt er i gang og sier til min kjære at nå må vi få barnevakten hitt - men tror du ikke det stopper opp så fort jeg begynner å røre meg! Fryktelig slitsomt. FIkk forresten et tips om at man kan sjekke opp om det er maserier ved å legge seg i badekaret - stopper det opp da, så er man mest sannsynelig ikke i gang!
saray Skrevet 16. oktober 2007 #8 Skrevet 16. oktober 2007 jepp.venter min 3 barn om 3 uker,fikk vonde rier i noen timer for vel en uke siden men de sluttet plutselig.har aldri gjordt det med noen av de andre barna så tenkte jeg skulle spørre jordmor om det til torsdag om det betyr at "noe"er på gang inni der.
tosøtesmåttiser Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 16. oktober 2007 Kan jeg spørre hvorfor du blir satt igang, Pipolinchen? Du får ha lykke til!! Heldig du er som mest sannsynlig blir mor imorgen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå