Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Er ikke helt forberedt på at tiden går så fort jeg. Har alltid vært så leeeenge til, men nå begynner virkeigheten å materialisere seg. spennende dette her.
Piami :) Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 Her også! Plutselig ti uker igjen!! Leeenge i forhold til de andre fødeklare her, men syns tiden går farlig fort!! Også er det jo noen uker med julemas om ikke så lenge, så vips så er tiden inne for oss også
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 Ja, inne i hodet mitt er det jo en evighet til jul også - men da jeg var innom senteret i går, ble jeg helt stressa. Julevarer overalt jo !!! Og når julemaset setter inn, da går jo tida enda fortere. Må vel begynne å ta frem litt babytøy og sånt etterhvert nå. Se over hva vi har, og handle inn det som mangler...
Piami :) Skrevet 16. oktober 2007 #4 Skrevet 16. oktober 2007 Du har en fra før av ja - da blir det litt lettere med handling og sånn tenker jeg.. Hvertfall om det blir en til gutt ) Tenkte å ta julegavehandlinga i løpet av november jeg, gidder ikke gå rundt som en ballong rett før.. Og julevasken - kanskje vi slipper unna litt?
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #5 Skrevet 16. oktober 2007 Har så vidt begynt juleshopping. Internett er genialt til sånt :-) Julevasken tar jeg lett på i år, setter sambo i sving tenker jeg. Ja, jeg har det meste på loftet etter storebor, men har også kastet masse. Bodyer og pysjer blir jo så utvasket og gule, at de ikke er så egnet til lagring. Og så er det jo kjempekos å handle sånne små klær igjen da. Husker jo ikke hvor bittesmå de er, når jeg har en 3,5 åring slengende rund...
hege desember baby Skrevet 16. oktober 2007 #6 Skrevet 16. oktober 2007 her har jeg bare 8 uker igjen. gud som tiden flyr. for 6 år siden fikk jeg en nydelig lita jente på 2700 gram, og masse mørkt hår. blir koselig med jul og baby i år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå