Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Må innrømme at jeg synes det er tull,og i fjor var mange av ungene skikkelig frekke-så i år kobler jeg ut ringeklokken;)
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 Syntes også det er tull...og for et grusomt budskap det handler om da....gjenferd, hekser og blod....kjempesøtt....virkelig noen verdier jeg vil oppfordre mine barn til å "feire"...Skal koble ut ringeklokken jeg au, tror jeg....hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå