Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Noen som har vært på ul når de var så langt som kan svare meg? Trenger å vite om det blir innvendig eller utvendig så jeg kan manne meg opp - og ikke minst forberede mannen!
Phantom´ Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 Innvendig. Babisen ligger såpass langt nede i bekkenet ennå, at jeg tviler på at de vil gå for utvendig UL. I tillegg er det mulig de vil sjekke livmortapen etc om den er lukket, og da må de på innsiden. Ikke noe å grue seg for :-)
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg har både hatt innvendig og utvendig på det tidspunktet jeg. Jeg ville nok forberedt meg på innvendig og så blir det bonus hvis det er utvendig ;o)
canutten Skrevet 16. oktober 2007 #5 Skrevet 16. oktober 2007 samme som Rosalille, jeg har hatt begge deler på det tidspunktet. gikk fint utenpå nå sist selv om morkake lå over og jeg har god polstring fra før. hvis du går privat tror jeg de har bedre utstyr og kan ta utenpå. på ullevål tok de inni i uke 12.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #6 Skrevet 16. oktober 2007 jeg leste at en kunne ta utvendig når du var så langt, jeg var 11+2 men legen sa at å nei, må ta innvendig, så det er nok litt ettersom hvem du kommer til.....jeg syntes sånn var litt flaut, men tenkte ikke på det når jeg førstes satt der, for legen var så proff,så nesten ikke nedi der, bare satte på kondom og glidemiddel på en plast stav og den gikk så lett oppi og så ble det andre ting å konsentrere seg om for da kom det bilder opp på skjermen og da glemmer man nesten hva man har oppi der for det er så stilig å se...lykke til
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 16. oktober 2007 #8 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg var på UL i uke 10 og den var utvendig. Legen sa at han begynte med utvendig og så han ikke noe særlig så fikk vi ta innvendig. Men det holdt i massevis å ta utvendig.
Lille`mor & lillebøll Skrevet 16. oktober 2007 #9 Skrevet 16. oktober 2007 har hatt innvendig ul idag...det var ikke så ille..Detaljer her;)Ho putta en stak på størrelsen som en,hmmm aner ikke hva e skal sammenligne den med..den var ikke så stor;) Hu trakk en kondom over den og putta den inn.....det var bedre enn en gu der de drar frem pølseklypa!! Ingen ting og grue seg til...du trenger ikke ligge med beina opp en gang vis du ikke vil:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå