Gå til innhold

Må bare få sagt at : (ang hårfjerning)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veet hårfjerningskrem er guds gave til gravide ! Jeg tør ikke trå til med høvel nå lenger, som jeg ikke ser en dritt. Da er det genialt med hårfjerningskrem, gitt !

De som selges i dag er ikke så sterke som tidligere, og jeg får ihvertfall ingen hud problemer når jeg bruker det. Anbefales !!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lukter den like grøss som de gjorde før?

Klarer ikke lukta normalt sett og tør ikke tenke på hvordan den lukta hadde vært som gravid,..

Skrevet

hvordan funker sånt egentlig ?

man smører på og skyller av ?

funker det ???

Skrevet

Den lukter ikke like sterkt, men du kjenner igjen lukta ja. Jeg har bare brukt det en gang for lenge siden, og holdt på å spy av lukta. Men nå går det faktisk helt fint, de har tilsatt et eller anet som demper den veldig.

Du smører på, venter i ca 10 minutter, og skyller av mens du bruker en sånn plast "skrape" til å fjerne kremen/hårene med. Funker med en litt grov klut også. Kremen tørker liksom litt inn, så den må skrubbes litt av.

Men den er mye mer effektiv på "unevnelige steder" enn f eks på leggene. Virker som om legghår sitter bedre fast, rett og slett.

Skrevet

Men kan man bruke slik krem på disse unevnelige stedene da?

Skrevet

Det er det nok delte meninger om - men etter min mening er det bare å prøve seg frem. Noen har jo mer ømfintlig hud enn andre.

Så lenge man holder seg unna diverse åpninger, går det nok bra.

Jeg fant ivhertfall ut at det enkleste var å smøre inn hele hønemor (hehe), og la det stå til. Ikke noe svie eller kløe her ihvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...