Gå til innhold

Stakkars lille jente...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn skal ikke skje, huff, ser at jenta forandrer seg på slutten, med blåmerke på kinnet og greier, stakkars.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff ja jeg har sett den..helt for jævlig.

hva søren feiler det folk der ute ?????

Skrevet

Særiøst, jeg STORTUTER!

For første gang av et videoklipp....

Skrevet

Fy. Fan.

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Æsj...at jeg alltid bare mååååå se linker...ødela morgenen min å se den videoen vaffal....så grusomt....jeg blir helt kvalm....Ikke vondt ment mot hovedinnlegger altså....Det er bare at jeg blir så irritert over at jeg ikke klarer å la være gå inn på linker jeg frykter vil være triste...

Skrevet

KAn ikke noen si hva denne linken er da? Så slipper kanskje flere å angre på at de så den?

Skrevet

om en liten jente som ble sparket til døde av morens nye mann..

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Det er et bildegalleri om ei nydelig lita jente som er elsken av faren sin, men nydelig musikk i bakgrunnen...så ser man at jenta blir skadet av å være hos sin mor å stefar, før hun til slutt blir slått og drept av stefaren sin 3 år gammel:( (ser ikke hun blir drept, men det står skrevet)

Skrevet

En minnevideo av Kelsey Briggs som ble sparket ihjel av den nye ste-faren sin.

Vakre bilder av jenta, med tekst skrevet av biofar, og "Somwhere over the rainbow" i bakgrunnen.

Hjerterått.

Skrevet

Jeg leste bare teksten,klarte ikke se...Men hvor var faren da egentlig??

Skrevet

Han var i forsvaret, og kom hjem for å begrave sin datter.

Skrevet

Blir så sinna når jeg ser sånn.

At det går an,kan noen være så jævlige,mot et lite stakkars uskyldig barn.

Skrevet

ups, sorry jeg burde ha advart hva det var for noe.. huff har vondt i magen etter at jeg så det.. og stakkars faren,som sikkert har dårlig samvittighet for at han ikke brøt og kom hjem, men ikke sikkert han hadde noe valg...

Skrevet

nei nei nei nei nei nei nei hvorfor måtte jeg se:( nå klarer jeg ikke å slutte å grine..det der var virkelig helt jævlig...

så nydelig liten jente..så livsglad og skjønn..

stefaren skulle seriøst blitt torturert..hvordan kan det gå an???

jeg håper han får juling hver eneste dag i fengsel

moren også som lot dette skje med datteren sin

Skrevet

Jeg har sett den før, jeg gråt lenge etterpå, orker ikke se den flere ganger. Makter ikke å tenke på alle de fæle folkene rundt omkring som gjør sånt mot uskyldige barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...