Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Har ei tulle på 5 mnd. Hun har sove hele natten fra 2 uker til 3 mnd. Da startet nattevåken for vår del. Vi har en grei rutine grøt melk og i seng til kl 20. da sover ho til 01-02 og får melk, så sovner ho til kl 06.30-7,30 og da er det opp ligge på gulve i stuen å leke før det er på tide med mat igjen. Mitt store ønske er å få sove hele natten uten å måtte opp for å gi melk. noen som har noen forslag for hvordan jeg kan klare det???????? må legge til at det er svært lite ho drikker når hun våkner om natten gjerne bare 20-30 ml mot 160 resten av døgnet. Så ligg ho mye resten av natta å savner tutten sånn at vi springer opp og ned av senga... kjenner jeg begynner å bli sliten Håper noen har noen gode forslag å komme med
hønemor-76 fødte 130707 Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 Hei hei... hvis hun drikker så lite på natten er hun tydeligvis ikke sulten da... kanskje du skulle prøve å gi henne litt kokt vann når hun våkner på natten... mulig hun bare er litt tørst... Kjedelig å stå opp når det egentlig ikke er nødvendig... men alle barn har vel perioder hvor de våner om natta selvom de har sovet hele natta lenge.... lykke til håper det ordner seg for dere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå