Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Endelig er det 21 dager igjen, og jeg er fødeklar
prøvekluten+3små Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 -1 her..ganske så redan jeg og begynner bli
Mortil1snart2<3 Skrevet 16. oktober 2007 #4 Skrevet 16. oktober 2007 20 dager igjen... virker så veeeldig lenge...
Mor til en stor og en liten Skrevet 16. oktober 2007 #5 Skrevet 16. oktober 2007 Endelig nede på ensifret: 9 dager igjen!!
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 16. oktober 2007 #7 Skrevet 16. oktober 2007 1 dag igjen her:0):0):0)
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 16. oktober 2007 #8 Skrevet 16. oktober 2007 16 dager igjen...tiden går kjempetreigt synes jeg
nr to på vei:) Skrevet 16. oktober 2007 #9 Skrevet 16. oktober 2007 18 dager igjen til termin:) Synes tida går fort nå..
meg & mine små Skrevet 16. oktober 2007 #10 Skrevet 16. oktober 2007 10 dager igjen Hvor er det blitt av all murringen og kynnerene!?!
tosøtesmåttiser Skrevet 16. oktober 2007 #12 Skrevet 16. oktober 2007 -3 dager...ikke morsomt å gå over!
oktoberprinsesse *mamma* Skrevet 16. oktober 2007 #14 Skrevet 16. oktober 2007 1 dag igjen, men ersikker på at jeg allerede er over:-(
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #15 Skrevet 16. oktober 2007 72 dager ) Ikke lenge til jul med andre ord ) Koser meg sånn nå med magen.
pandabjørn Skrevet 16. oktober 2007 #16 Skrevet 16. oktober 2007 37 dager igjen til ks ) tiden flyr av sted!!!
lillespirenmin Skrevet 16. oktober 2007 #17 Skrevet 16. oktober 2007 40 dager igjen og høygravid såvidt jeg har forstått det:)
alines Skrevet 16. oktober 2007 #18 Skrevet 16. oktober 2007 -4 dager.... Håper hele tiden at det skal skje noe....
Bella¨^ -med to små rosa- Skrevet 16. oktober 2007 #20 Skrevet 16. oktober 2007 40 dager - og høygravid :-)
csi80 Skrevet 16. oktober 2007 #22 Skrevet 16. oktober 2007 2 dager igjen.. termin 18 okt... ååååååååå spent !!!
Renate1987 Skrevet 16. oktober 2007 #23 Skrevet 16. oktober 2007 68 dager igjen. Gikk plutselig opp for meg at det faktisk ikke er så veldig lenge til jul ja...
Pipolinchen & Amalie Skrevet 16. oktober 2007 #24 Skrevet 16. oktober 2007 -5 dager her og rimelig lei...MEN imorgen blir jeg satt igang så endelig er det min tur og blir mamma ;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå