Gå til innhold

Jeg vil så gjerne bli bare bittelitt tynnere... Hvordan??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke tykk, helt vanlig egentlig, men føler meg ganske stor likevel.. Vil gå ned kanskje tre kilo eller en str. Men når jeg trener blir jeg bare større...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tren annen trening? Svømming eller løping er vel bra for det de kaller "lange muskler" er det ikke?

Jeg anbefaler ikke slanking hvertfall.

Og du: du er sikkkert mye finere enn du tror selv! :)

Skrevet

Jeg så på Oprah at hvis man bare tok seg God tid til hvert måltid (Slapp av, spis sent, snakk mye, vent litt før du forsyner deg igjen...) ville man kunne gå ned flere kg. Altså helt uten å gjøre noe med maten i seg selv eller mengden man ønsker å spise. Det har med at kroppen er litt treg i oppfattelsen på når man egentlig er mett, det tra 20 minutter fra man faktisk er "full" til kroppen skjønner det og hvis en spiser for fort vil faren være stor for at en trøkker i seg for mye.

Spis ofte er også viktig: hver 3-4 time og ikke minst start alltid dagen med en kopp grøn te og frokost rett etterpå.

Hvis du trener styrke må du passe på å bruke "lette" vekter og heller gjenta øvelsene flere ganger. dette gir lengre muskler.

Skrevet

Kanskje du kan bli med på vår lille skrittellerkonkurranse?

Vi teller skritt (begynnet i dag) hver dag og rapporterer på trimsiden på mandag. Så ser vi hvem som har værrt flinkest og gått flest skritt per uke.

det kan jo være en begynnelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...