Gå til innhold

Det er noe som plager meg.


Anbefalte innlegg

Skrevet

I januar i år, måtte jeg ha en utskrapning i uke 10, da jeg hadde en MA.

Det var et VELDIG etterlengtet barn, et resultat av mange prøverørsforsøk. Jeg ble så utrolig overrasket over hvor dårlig komunikasjon det er på sykehusene!

 

Jeg var 1.etg til UL, for å få bekreftet at lille var død.

Så måtte jeg opp i 3 etg for utskrapning. Mens jeg lå på bordet der og ventet på narkosen, forsto jeg av den lille samtalen med legenat han trodde jeg var der for å ta abort.

Jeg gråt jo, og han sa at det var ikke for sent og angre seg.

 

Hallo, babyen min var jo død.

Snakker de ikke sammen i det hele tatt? Jeg synes det er ille å tenke på at de som mister barnet sitt, ligger på sykehuset og personalet tror de er der for å fjerne et uønsket barn.

 

Ikke nok med det, 2 uker etterpå, fikk jeg UL bilder i posten.

Av den døde babyen min... Gud så vondt det var.

Et par uker etter der,, fikk jeg brev om at "De hadde den glede av å kalle meg og den vordende far inn til ordinær UL.

 

Nesten så jeg griner når jeg tenker på det:-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes ut som at de ikke gir gode nok beskjeder der ja. Har du sagt ifra/klaget? Slik at de kan få mulighet til å bli flinkere?

 

Hørtes forøvrig skikkelig ille ut og jeg føler virkelig med deg. Tror alle ville blitt satt ut av slike ting.

Skrevet

Jeg ringte å avbestillte den ordinære ultralyden da..

Og da sa jeg bare at jeg mistet i MA i uke 10 og at det var rart de ikke visste det, siden jeg var der på utskrapning.

Skrevet

Kjenner en lignende historie fra en venninne bare at den handler om en gutt som ble skadet under fødselen, døde da han var 4 år (på samme sykehus..)

 

I fjor høst skulle han ha begynt på skolen. Da fikk han innkalling til barneklinikken (der han døde) til samtale før skolestart...

 

Sjokkerende =(

Skrevet

Huff, det var jo mye verre enn hva jeg opplevde!

STAKKARS foreldre, sier jeg.. ;-(

Skrevet

Svigerinnen min opplevde også at babyen døde i ca. uke 11.

Hun gikk til privat gynekolog når hun begynte å blø og fikk der konstantert at dette gikk galt. Var så vidt hjertet slo. Dette var en fredag. Hun begynte ut over kvelden og blø ganske mye mere og kontaktet sykehuset. Etter mye om og men fikk hun på lørdag kommet inne. Det ble da konstatert at babyen var død. Om det var mens hun ventet på utskrapningen eller etterpå vet jeg ikke. Men legen spurte henne hvor manga barn og om kjønn. Hun svarte at hun hadde to jenter.. Da kommmer det fra legen.. Ja,ja. Da var vel dette gutten da.....

 

 

Skrevet

Fytti h..... . Hvis noe sånt hadde skjedd meg da jeg var til utskrapning vet jeg ikke hva jeg hadde gjort. Dette må du virkelig klage på!

Skrevet

HUFF! Fryktelig lesning!

 

Jeg fikk konstatert på en torsdag at babyen var død, men fikk ikke ny UL og utskrapning før mandag. Det var fryktelige dager:-(

Skrevet

og så trykket jeg send knappen før jeg var ferdig.....

 

Både din og min svigerinnes opplevelser er så totalt unødvendig. Helt hjerterått etter min mening. Ikke nok med at man mister et barn, men man skal være utsatt for ubetenksomme leger og slurv i tillegg er jo helt uhørt.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...