Gå til innhold

Skikkelig teit kommentar på jobben...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var ei som spurte om vi ventet gutt eller jente, og da svarte jeg at det var en liten lilleborr på vei. Jeg har en gutt på 3,5 år fra før - og kommentaren var : Jøss, du hadde gjort det stort i den muslimske verden, du.

Skulle tro jeg hadde 10 gutter hjemme fra før, ikke en.... I tillegg er det ikke min kropp som bestemmer kjønnet - det står pappaen for.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe you and me both :) Hun mente vel bare at der nede er det mere stas å få gutter.

Skrevet

Så teit...

Har også 2 gutter, og kunne ikke tenkt meg noe annet.

Skrevet

Det var jo bare en teit/rar kommentar da. He he. Hva svarte du? Du må finne på et bra svar tilbake;)

Skrevet

Da hadde jeg også gjort det stort gitt. Har to sønner jeg også.

Utrolig hvor mye dumt folk kan si egentlig.

Skrevet

Stas med to gutter da:) Jeg har en gutt fra før, og venter nå jente. Men hadde det vært gutt denne gangen også hadde det vært akkurat like moro!:)

Tror nok også hun mente at muslimer syns det er mer stas med gutter enn jenter... selv om det kanskje virket litt frekt sagt

Skrevet

Ja, det var det hun mente - men det var likevel en rar kommentar når jeg kun har en fra før...

Skrevet

Jeg hadde selgnt tilbake: Ja jeg venter min andre sønn og er kjempeheldig!

Skrevet

He, he,,, Høres ut som det var en jeg kjenner som sa det.... Hun kommer også med slike "sleivete" kommentarer på allt mulig.

Skrevet

Teit eller ikke, hun har jo faktisk rett, da ;o)

Skrevet

Ja, hun har jo rett. Men hva er det for en ting å si da. Hva med "å, så koselig med en liten guttebaby til" eller noe i den duren.

Jeg synes bare det var en rar kommentar, når hun ikke sa noe mer...Ikke fornærmende på noe vis - bare en merkelig ting å si.

Skrevet

En mann på jobben til samboeren min spurte etter jeg hadde født om det ble gutt eller jente. Sambo svarer at det ble gutt. Da sier mannen: "så du fikk det til du altså!". (han hadde da akkurat blitt pappa til jente nr 4). Han smilte når han sa det da!

Hadde ikke så mye med saken å gjøre dette, kom bare på det når jeg leste innlegget ditt.

Skrevet

Tror mange forventer at alle vil ha e av hvert kjønn og håper og jobber mot det. Derfor en del litt rare kommentarer. He he.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...