LivetErEnLek Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Hadde en på søndag og har så utrolig vondt. I går klarte jeg å holde det i sjakk med to palargin forte tre ganger om dagen. I natt lå jeg bare å grein, kasta opp fordi det gjorde så vondt. Ringte legevakta og fikk beskjed om at det måtte jeg regne med, men at jeg skulle ringe fastlegen min i dag. Er så redd for at noe har gått galt og at jeg kanskje blir steril av dette :-(( Har fått time senere i dag, men er det noen som har noen lignende erfaringer som kan trøste meg med at dette er helt normalt? Har ikke blødd noe som helst etter utskrapningen, er ikke sikker på om dette er ett godt tegn eller ikke... Redd nå :-(
Lilly 79 Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 Det kan jeg ikke forstå er normalt... Jeg hadde utskrapning i uke 10, og hadde ikke smerter i det hele tatt etterpå. Det er nok ikke farlig, men ta deg en tur å få UL, for sikkerhetsskyld! Lykke til!:-)
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 Vil bare sende deg en kjempe god og varm klem, tenker på deg... Klemmer
LivetErEnLek Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. oktober 2007 Takk skal dere ha jenter. Regner med at legen sender meg til ul, men gruer meg som en unge, har ikke akkurat gode erfaringer fra det.... Sambo måtte reise på jobb i dag, var hjemme med meg i går, men mamman min kommer snart. Takk gud for mammar...
Lilly 79 Skrevet 16. oktober 2007 #5 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg vet, Takk GUD for mammaer! Min var med meg på min utskrapning hun, og satt og ventet til det hele var over! Etterpå dro vi hjem til henne og hun laga mat mens jeg lå på sofaen og slappet av. Huff, nå savner jeg mamma:-( Lykke til stella polaris!:-)
dritgrei hei hei! Skrevet 16. oktober 2007 #6 Skrevet 16. oktober 2007 jeg har sendt deg en PM uff - klem til deg fra meg!
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #8 Skrevet 16. oktober 2007 Min søster har hatt en.Hadde også veldig vondt etterpå,kontaktet lege og måtte få antibiotika da det var blitt betent.
lenej :o) Skrevet 16. oktober 2007 #9 Skrevet 16. oktober 2007 utskraping etter uke 26, kjente ingenting etterpå, annet enn sånne "etter-fødsels"-smerter da.. men ikke noe etter utskrapningen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå