Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Flere som har termin mars/april?? Interesserte i BIM-treff, og kanskje trilletreff??
*Anette* mamma i mars -08 Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 det er lakt ut bim treff for feb.mars.apr damene den 5. november:) vill gjerne være med på trilletreff til våren jeg ja:) hvor i byen bor dere?
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2007 Vi bor i midtbyen.. du da??
*Anette* mamma i mars -08 Skrevet 22. oktober 2007 #5 Skrevet 22. oktober 2007 vi bor på stavset,like ved hoppbakken;)
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. oktober 2007 Da går det jo an å ha trilleturer med kafebesøk av og til, og skikkelig trilltur i marka hvor vi kan kose oss med kakao :-) Både Estenstadhytta og Skistua er jo fine områder å gå til.. Skal dere på Bim-treffet på Peppes 5 nov?? Vært på treff før??
*Anette* mamma i mars -08 Skrevet 23. oktober 2007 #7 Skrevet 23. oktober 2007 ja det hørs koslig ut=) må få til det:) skal på bim treffet ja,gleder meg, har ikke vært på det før jeg nei..enn du?.
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 24. oktober 2007 Har ikke vært på sånt treff før nei, så dette blir spennende. Regner med at det er ikke så vanskelig å finne rette bordet- en gjeng med skravlete gravide damer er vel ikke dagligdags på Peppes hehe.. Da treffes vi på Bim-treffet da:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå