Gå til innhold

Da takker jeg for meg! :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynte å bli ganske aktiv her fordi jeg har vært så kvalm i et par uker, pluss hodepine, litt høyere temp. enn vanlig m.m., og jeg trodde jeg var blitt gravid ved et uhell. Vi har to barn fra før og mannen min ønsker ikke flere. Jeg ble så glad da jeg trodde jeg kanskje hadde en liten spire likevel, og nedturen kom brått i dag tidlig da mensen kom fem dager forsinket. Jeg tror nok mannen min ville gledet seg etterhvert og det ville ikke ihvartfall værrt min skyld om jeg var blitt gravid vet et uhell, siden vi har avtalt at prevensjon er hans ansvar.

Hvordan kan jeg overtale han til å få flere barn? Veldig takknemlig for innspill. Jeg har to gutter, og har sååååååå lyst på ei lita tulle (eller en liten røvergutt...........).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så utrolig trist apekatten!:( Skjønner godt at du er lei deg nå. Den beste måten å "overtale" han på er kanskje å fortelle han hvor mye det betyr for deg å få en til, og så gi han goood tid på å tenke. Det er viktig og ikke mase, for da slår de seg helt vrange. Sambo ville egentlig ikke prøve før om 5 år, men når jeg ga han tid til å tenke over det, så var det ikke så ille å prøve nå. Men det er kanskje vanskeligere vis han ikke ønsker flere noen gang, men tror nok at du skal klare å få han med fordet:)

Anbefaler deg forumet "mannen ikke klar". Der "hang" jeg i noen mnd. Veldig hyggelige jenter der som venter på at mannen skal bli klar for å prøve.

Masse lykke til! Håper du snart er tilbake her:)

Skrevet

Så kjedelig da... :( Sliter ikke med en "uvillig" mann, men ting tar bare sånn tid her, så vet hvordan det er når mensen kommer. Skuffa ja!

Men, ville bare ønske deg masse lykke til, og om du gir din kjære litt tid, og ev. gjør som det foreslås over her, legg frem hvor mye et lite knøtt til betyr for deg, så kanskje han kommer litt på glid etterhvert. Ikke mas...det gjør det nok bare vondt verre. Men, så lenge han får tid til å kverne litt oppi topplokket, nettopp tanken på et gull til, så kanskje han ombestemmer seg :)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...