Minigull07/11 Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg lurer også... Håper ikke det... Hihi..
Moyra Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 Snakket med hun i sta..hun er på helsestasjon på overtidskontroll.. Hun har ikke født enda
miss_chica Skrevet 16. oktober 2007 #4 Skrevet 16. oktober 2007 ja, jeg er her desverre =( men har vært på helsestasjonen nå og blitt strippet så får vel bare vente å se hva som skjer =) håper det har hatt litt effekt. har hatt sterkere mensensmerter og hyppigere kynnere siden gåturen min i går hehe hvis ikke har jeg fått dato om igangsetting om en uke på ullevål.
prøvekluten+3små Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. oktober 2007 der var du jaggu ja..regna vel egentli med det side jeg ikke hadde hørt no anna..men er jo lov å håpe:o) ska krysse fingra for deg:o)
Minigull07/11 Skrevet 16. oktober 2007 #6 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg krysser fingrene for både deg og prøvekluten!! MASSE fødestøv til dere ***************************************************************************************************************************************************** Jeg var hos JM nå.. hodet er ikke festet enda... Har bebisen din gjort det enda, miss_chica? Men hun ligger rett over! På vei ned, sa JM... Hmmmm... Spent!
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #7 Skrevet 16. oktober 2007 masse lykke til jenta mi =) vet du er lei nå..håper Matheo vil uuuut snart!!! krysser fingrene for at det skjer noe snart...*s* keep me updated!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå