1stor1liten =) Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 snuppa vår ( 2 år) var varm i natt, hadde sikkert noe feber. hun er ikke syk og i fin form , kan hun ikke gå i bhg da?
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 Man sier jo 1 feberfri dag hjemme. Vanskelig det der, men tror jeg ville valgt å holde hjemme for sikkerhetsskyld. Sønnen min ble smitta i b.hagen i går. Fikk diare i b.hagen, men de ringte oss ikke. Var visst flere som var syke i b.hagen i går uten at de kontaktet foreldrene, så i dag er vi hjemme. Så jeg ville ikke tatt sjansen, i tilfelle det at datteren til var varm i natt, kan være begynnelsen på noe. God bedring til snuppa di: )
Helnøtt med spire:) Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 Hvis hun er helt helt fin, så kan du nok trygt sende i barnehagen:)
1stor1liten =) Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. oktober 2007 tror jeg satser på en tur i bhg. skal hente tidlig i dag uansett. hun har vært ikke vært syk nå,så ble litt overrasket da hun var varm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå