Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg sovner mens jeg gir melk jeg så hun får ikke alltid rapt. Og hvis jeg prøver tar det så lang tid at vi sovner begge to i sittende stilling. Hun er veldig vanskelig å få til rape. Det går fint,hun har aldri vondt i magen på dagen, kun litt om kvelden. Kan det være at det er derfor hun får vondt på kvelden?
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 Det kan jo hende det som er grunnen, ja. Men må innrømme at vi gjør det slik vi også på natta, dvs at vi sovner begge to når hun får pupp, og jeg har aldri fått tatt henne opp for å rape. Enda hun her raper lett, en merkelig opplevelse fordi mine to forrige var klin umulig å få til å rape. Skjønte aldri dette her da, når alle prata om det som en selvfølge at ungen rapet. Først nå har jeg oppdaget hva det vil si å ha en "lettrapet" unge. Men tilbake til natta: hun promper derimot mye på natta, ifølge sambo (det er han som hører dette, jeg sover visst altfor godt til å høre slike lyder, selv om jeg våkner av det minste knyst fra vesla ellers)
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 Vi raper heller ikke på natta. Han spiser roligere på natta og får ikke i seg så mye luft.
*Rutletutt* Skrevet 16. oktober 2007 #4 Skrevet 16. oktober 2007 Da jeg hadde Milla i sengen og ammet henne om kveldene/nettene rapte ikke hun heller. Hadde mye magevondt og sov dårlig. Nå har jeg begynt å sitte i sengen og amme og tar henne opp for å rape med en gang hun har drukket, da kommer det alltid en god rap - og hun sover mye bedre:o)
spireliten Skrevet 16. oktober 2007 #5 Skrevet 16. oktober 2007 Lillegutt raper sjelden om natten. dersom jeg får han til å rape kommer det som regel med en gang. Han sovner når han får pupp og da er det vanskeligere å få opp luften. Skal prøve som *Rutletutt* fra nå av, men man er jo så vannvittig trøtt om natta. Svir skikkelig i øynene
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #6 Skrevet 16. oktober 2007 Nei, nesten aldri men han fiser en del så han får nok ut luften på den måten :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå