Tomaten Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 NEGATIV igjen..... ;( Hva skjer??? Ikm 9/10... Kan ikke TR bare komme da... sånn at vi kan fortsette på pp 2!!! Hvordan har det gått med afrodite79 og dere andre?? Håper dere har fått flere streker enn meg på testen;)
afrodite79 Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 skal ta den senere i dag, når sambo kommer hjem:) Oppdaterer deg da:) kjipt med testen, men hva er det som skjer? ER det psyken som kødder med oss???
Marius06 + tvillinger Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 Hei på deg. Frustrerende, ikke sant????????????? Hadde også IKM 9 eller 10. Tok test i går, men den ble blendahvit og så negativ som den kunne få blitt. Har fortsatt ikke fått noe mens. Har bestilt meg flere tester, men har mine tvil. Det er vel kroppen som er helt på bærtur!!!! Lykke til, til deg!!
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #4 Skrevet 16. oktober 2007 Har dere tempet da? Slik at dere vet sikekrt at dere hadde eggløsning da dere var forventet? Jeg skulle egentlig hatt ikm 8.okt, men mener selv jeg hadde eggløsning ca 5 dager senere... og da burde TR egentlig kommet nå, men nei da... FRUSTRERENDE! Har jo fortsatt høy temp...
afrodite79 Skrevet 16. oktober 2007 #5 Skrevet 16. oktober 2007 blæh, negativ enda, men ikke morgen urin da... Når tar du neste test? Temper ikke, får aldri fulgt det opp og har ikke prøvd så lenge enda så venter litt med det:) Bare litt utålmodig:(
Marius06 + tvillinger Skrevet 16. oktober 2007 #6 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg får ikke tempet. Har en liten en som står opp til alle døgnets tider. Dagen starter gjerne mellom 4 og 6 en gang, så det blir umulig å få tempet til samme tid hver dag.
Tomaten Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 16. oktober 2007 ÅÅ... Dette er kjiiiipe greier....... Har ikke tempet meg jeg heller.... men pleier å merke når eggløsningen kommer... får så vondt i magen.. Vet ikke helt når jeg skal ta neste test... har kjøpt en ny cb idag.... skal prøve å vente til torsdag hva med deg ??
Marius06 + tvillinger Skrevet 16. oktober 2007 #8 Skrevet 16. oktober 2007 Fortsatt ingen mens her. Har bestilt nye tester som jeg får enten i morgen eller torsdag. så da blir det vel ny test torsdag eller fredag morgen.
afrodite79 Skrevet 16. oktober 2007 #9 Skrevet 16. oktober 2007 Skal teste torsdag jeg også, hvis jeg er ekstra tålmodig fredag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå