NessaS Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Det er så herlig å stå opp tidlig. Stillhet, ro og tid til å tenke. Har faktisk vært oppe en time allerede, helt frivillig. Håper alle sammen får en flott dag! Klem fra
Nicita73 Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 God morgen:) Stillhet og ro...hmm, hva er det. Her har lillegutt rast rundt på gulvet siden 06, men det har jo sin sjarm det også Ha en superduper dag.
nickoline og supermann Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 ha en fin dag........min arbeidsdag er over om en time.....................og har så fri tom natt til fredag! jubi!!!!!
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 16. oktober 2007 #4 Skrevet 16. oktober 2007 Usj, er det bare meg som er oppe men ikke så blid?? Natten har vært et slit og så må jeg stå opp i nattemørket:(
Mamma til M07 & M09 Skrevet 16. oktober 2007 #5 Skrevet 16. oktober 2007 God morgen Jeg tenkte å hoppe i køyen igjen jeg. Sent i seng og tidlig opp for det var en som ville ha mat halv 5. Er syk i tillegg og da er det godt å hvile seg, selv om det ikke er lett når jeg hoster hele tiden. Men dere må ha en flott morgen og en strålende dag. :)
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 16. oktober 2007 #6 Skrevet 16. oktober 2007 God morgen forresten. Jeg glemte visst å ønske dere det i all min gremmelse...
Twig Skrevet 16. oktober 2007 #7 Skrevet 16. oktober 2007 God morgen Nessavennen! Her er det mørkt og stille.. vesla sover enda, og mor venner seg til tidlig opp og bhgstart i morgen Ha en fin dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå