Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 hei...jeg kjenner spark i begge sider av magen så jeg lurer på om jeg kan være gravid med tvillinger'???jeg tror at jeg er 15+1 i dag så det jeg lurer på er det normalt og kjenne spark på begge sider opp mot ribbbeina hvis det bare er en i magen???jeg tenker på at hvis det er to så ligger di i hver sin vannsekk eller hva det kalles...og da kan di jo sparke på begge sider men hvis det bare er en så trodde jeg ikke at det gikk ann og sparke mot ribbbeina på begge sider i magen...noen som vet???jeg venter på og komme til tidlig ul fordi at legen ikke tror at jeg er gravid...han mente at det var umulig siden at jeg gikk på p sprøyta når jeg ble gravid...han tok en test men den var negativ så stolte ikke på det og kjøpte to tester og den ene ble negativ men den andre ble positiv...jeg har alle sympyomene på at jeg er gravid og jeg er ekstremt kvalm om dagene og jeg har hørt at en blir ekstra trøtt og ekstra kvalm hvis en går med tvillinger og jeg er begge delene så da lurer jeg jo da på om at det kan være tvillinger...håper at noen kan svare meg....
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 De sier jo at dersom en er gravid med tvillinger, så kjenner en spark "over hele megen". Siden du ikke er lenger enn 15 uker, så er det nesten ikke mulig å kjenne spark i begge ender, dersom det bare er en?! Men så rart det med graviditetstestene da.. Men P-sprøyter er ikke 100% sikkre de heller. Håper du får komme på ul snart, og få bekreftet skikkelig. Gi oss en tilbakemelding da Lykke til med spiren/spirene )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå