Gå til innhold

Etter 2 netter ga vi opp


Anbefalte innlegg

Skrevet

Flyttet minstemann inn på samme rommet som storebror,men det var bare dumt...han vekket broren,og det gikk bare ikke. Skriking verre enn noensinne.

Så da var han tilbake på vårt rom.

 

Fælt når man føler man må "gi opp" som foreldre....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uffda! :/

 

Har ikke noen råd å gi jeg, for vet ikke åssen situasjonen er.

Bare at han våkner ofte om natten..

Og som 5(?) barnsmor regner jeg me du har prøvd så og si alt..!

 

Men, gir deg en klem iallefall! :)

Skrevet

Han er nummer 6 ;o)

Ja,har prøvd det meste. Tror han er mest tilfreds akkurat nå med og ha senga si rett ved siden av meg litt til.

Skrevet

Gi han litt tid til og saa proever du igjen. Det skal gaa bra skal du se=)

Skrevet

Ja,vi tenker vente litt til. Det der var virkelig ingen god idè..

=o)

 

 

Skrevet

Jeg er i ferd med å gi opp selv!

Prøver av-venning av å våkne annenhver time på natten her nå.

Helt jævig!

Jeg kan ikke gjøre en dritt! Paps er inne og trøster!

Puppen og jeg holder oss unna!

Skrevet

Uff,den puppen den puppen....

Hvor gammel er din lille,da?

 

Skrevet

Fylte nettopp 5mnd...

Og jeg er litt sliten av "oppannenhvertimeforågipupp"

Skrevet

.....min er snart 2 år ....Og ikke sovet ei hel natt enda.

Husker den tiden med mating annenhver time,ja...

Tiden går fort =o)

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...