Northernlights Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Flyttet minstemann inn på samme rommet som storebror,men det var bare dumt...han vekket broren,og det gikk bare ikke. Skriking verre enn noensinne. Så da var han tilbake på vårt rom. Fælt når man føler man må "gi opp" som foreldre....
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 Uffda! :/ Har ikke noen råd å gi jeg, for vet ikke åssen situasjonen er. Bare at han våkner ofte om natten.. Og som 5(?) barnsmor regner jeg me du har prøvd så og si alt..! Men, gir deg en klem iallefall!
Northernlights Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. oktober 2007 Han er nummer 6 ;o) Ja,har prøvd det meste. Tror han er mest tilfreds akkurat nå med og ha senga si rett ved siden av meg litt til.
mammaen til G & A Skrevet 16. oktober 2007 #4 Skrevet 16. oktober 2007 Gi han litt tid til og saa proever du igjen. Det skal gaa bra skal du se=)
Northernlights Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. oktober 2007 Ja,vi tenker vente litt til. Det der var virkelig ingen god idè.. =o)
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 16. oktober 2007 #6 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg er i ferd med å gi opp selv! Prøver av-venning av å våkne annenhver time på natten her nå. Helt jævig! Jeg kan ikke gjøre en dritt! Paps er inne og trøster! Puppen og jeg holder oss unna!
Northernlights Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 16. oktober 2007 Uff,den puppen den puppen.... Hvor gammel er din lille,da?
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 16. oktober 2007 #8 Skrevet 16. oktober 2007 Fylte nettopp 5mnd... Og jeg er litt sliten av "oppannenhvertimeforågipupp"
Northernlights Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 16. oktober 2007 .....min er snart 2 år ....Og ikke sovet ei hel natt enda. Husker den tiden med mating annenhver time,ja... Tiden går fort =o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå