Gå til innhold

noen som er våkene??


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeesp...sitter her med noe som jeg ikke helt vet er rier eller kynnere..har så lyst til å legge meg,men da må jeg vere sikker på at dette ikke er rier..phu..må vere helt sikker før jeg ringer barnevakten lissom,kl er jo mitt i natten...kjipt med falske alarmer da...

noen som gjør noe spennende??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er våken, men gjør ikke så mye spennende, hehe...

Er de regelmessige da? Spennende... Er du rundt termin da eller?

Skrevet

Jeg gjør akkurat det samme som deg =P

men jeg trenger ikke barnevakt da, venter bare for å se om de er regelmessige før jeg vekker samboeren min ;)

Har hatt ca 1 ordentlig vond sammentrekning som har starta i magen og gått bakover i ryggen ca hvert 10. minutt nå siden 01:30.... Varer i et lite minutt i gangen...Tenkte å drøye til 03:30 og se.....

Når har du termin?

Jeg har på fredag :)

Skrevet

nei er langt ifra termin.har termin 27 nov.men har hatt endel vonde kynnere i 3 uker nå.vet ikke lengre hva som er ri eller kynnere..hehe..

snakket med kk i går kveld,men bestemte meg for å legge meg.voknet ista og fikk kjempe vondt i ryggen og oppi musa..hehe..

er bare så usikker for jeg vet jo ikke om alle kynnerne har hatt noen effekt eller ikke.og riene var ikke så kjempe vonde med nr 1 heller og det gikk veldig fort når det først skjedde..

men det ser ut som smertene i ryggen gir seg litt nå..phu... :)

skal ikke du også ha i nov??.og fra bergen?

Skrevet

Jeg er også våken.... har vondt i både ryggen og magen, tredje natten på rad. Man kan ikke sove da:)

Skrevet

Jo, fra Bergen og termin 23.nov :-) Har ikke hatt noe vondt foreløpig, så vet ikke helt hva jeg råde deg til annet enn å kanskje ringe føden og be om en aldri så liten sjekk? Selv om det ikke er noe på gang, er jo det litt godt å vite "hvor i programmet" du er... Godt å få et skikkelig svar liksom...Hvor i Bergen befinner du deg da?

Skrevet

Når har du termin da? Og hvor skal du føde?

=)

Skrevet

god morgen.

sovnet godt i natt,men har voknet av litt vondt innimellom.nå er det heldighvis ikke så ille,men tror jeg ringer kk for å få en sjekk ja..greit å vite om det har skjedd noe eller ikke..men jeg har ikke blødd noe så jeg kan tenke meg det er like lukket oppi der..:)

bor på sotra jeg,valen.

du da??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...