Gå til innhold

November: Snufs...permisjonen er over


Trønderpia venter nr 3

Anbefalte innlegg

Her sitter jeg på min andre nattevakt. På en måte er det ikke rart å være borte fra guttebassen. sikker pga at det er natt. Men det er trist at det er over. Det er ikke noe tvil om at den første tiden med baby er tøff og litt slitsomt. Men nå, nå når alt begynner å bli enkelt og rutinert, DA skal vi begynne å jobbe...hmm ja det er vel en mening med det da;)

 

Jeg er på en måte heldig og. Guttebassen skal være hjemme mens jeg jobber kveld og helg.

 

Hvordan er det hos dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her og er permisjonen over, begynte å jobbe da han ble 11 mnd. Kvidde meg kjempemye, men det har gått helt flott så langt. Han koser seg med pappaen mens jeg er på jobb. Jobber redusert og det passer meg perfekt. Faktisk litt godt å begynne å jobbe og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner på jobb på mandag, og kvir meg som en hund!!!! Ser ikke litt fram til det, men håper at det skal gå mye bedre enn jeg venter.. Har heldigvis fått barnehageplass til han. Så det er deilig å tenke på at jeg slipper å ha han hos dagmamma.. Men det kommer til å bli rart å ikke tilbringe hele dagen sammen med småen, og siden jeg skal jobbe fulle dager, så føler jeg at jeg kommer til å se han så lite i løpet av dagen, så det kommer til å bli trist....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jobbet i 2 mnd allerede! Det er ikke så ille når en bare får begynt....Det er ventetiden som er værst! Selma er hjemme med pappaen når jeg er på jobb, så hun er i trygge hender:):):) Jobber bare halvt og nyter det:0).

 

Lykke til alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt min tredje dag på jobb i dag! Synest det var trist å begynne igjen på jobb, men tror det var mest trist å tenke på at det allerdre har gått ett år! Hun er heldigvis hjemme med pappaen i 6 uker nå. Tror det hadde vært vanskeligere å levere henne fra meg til noen andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...