'utakknemlig bitch' Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 For 2 år siden nå så holdt jeg på med pressrier som ikke førte noen vei.. om en time til nå så er hun nøyaktig 2 år på flekken.. Tenk hvor fort tiden er gått, tenk hvor stor jenten min er... Gratulerer med dagen Amalie Sofie!
Northernlights Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 Gratulerer =o) For to år siden var jeg sengeliggende med svangerskapsforgiftning- Rart så for tiden flyr! Min gutt fyller 2 snart =oD Håper dere får en kjempeminnesrik 2 årsdag!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 Gratulerer! For 2år siden var jeg gravid i uke 30, hehe:p Og ikke fikk sove på natta pga spark! Kos deg me jenta di!
mammaen til G & A Skrevet 16. oktober 2007 #4 Skrevet 16. oktober 2007 Gratulerer saa masse med stor jente. Og kjempefint navn ogsaa forresten.
Dotten Skrevet 16. oktober 2007 #6 Skrevet 16. oktober 2007 Gratulerer så masse med 2-åringen Snuppa fylte 2 år forrige måned Hun kom også midt på natta... he, he, med ks etter ørten døgn med rier og null åpning! Puh! Kos dere masse i dag da
'utakknemlig bitch' Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 16. oktober 2007 Takk takk Min kom etter mange døgn hun også, men med tang . Rart hvor fort man glemmer hvor vondt det gjorde, for det husker jeg faktisk ikke *ler*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå