Gå til innhold

tisselukt :-S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på 5 tisset i senga for noen dager siden. Han turde ikke si noe til meg og gjemte nattklær og prøvde å skjule alle tegn på det lille uhellet han hadde hatt. Men nå har dette rukket å trekkes godt inn i continentalmadrassen og det stinker. Har prøvd å vaske, banke og lufte.. Vet ikke hva jeg kan gjøre. Noen som har noen gode tips eller hva som helst av råd jeg kan gjøre for å få bort dette her?

*bekymret og kvalm*

• 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. lær guttungen din å si ifra neste gang.

2. slutt å vær så streng at han ikke tør si ifra!

3. kast madrassen og kjøp ny!

• 2 uker senere...
Skrevet

Ang ditt punkt nr 2: Da jeg var lita jente og tisset i sengen tørde heller ikke jeg å si ifra. Mener du da at foreldrene mine var for strenge? De var ikke strenge i hele tatt. Perfekte foreldre, hvis det går an å si det.

Anonyme tulling.........

• 3 uker senere...
  • 2 år senere...
Skrevet

På bensinstasjoner o.l selger de noe som kalles Citrus-spray tror jeg, som er beregnet for å ta vekk vond lukt i biler, den er meget effektiv hvis du får det til å trekke like langt inn som urinen, bare å pøse på.. Kan kanskje bli skjoldete da, men lukta blir borte.

Ellers så kan du høre på dyrebutikker, om de har noe som fjerner kattetisslukt f.eks. Funker det på kattetiss, så funker det på det meste! :)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...