Thea Marie* med 2 småtroll * Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 De vi leier til kom i dag å ringte på å sa at det på en katt på siden av huset som lignet på en av våre... (Vi har 2) Og ganske riktig, der lå min kjære lille Katie, påkjørt og drept... Enten har de som kjørte på henne visst av hun hører til her ellers så har hun prøvd å komme seg hjem.. Matmors lille godpus ble 1 år for 4 dager siden og gamlere fikk hun ikke bli. Må skal vi kjøpe reflekshalsbånd til han vi har igjen her, ingen tvil om det. Er en del vei her men er 30 sone, om 2 uker skal vi flytte til et tryggere strøk med store utearealer... Dit får dessverre ikke lille Katie være med Helt utrolig.
Amanda- Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 uff... kan ikke forstille meg hvordan det er... uff,.. har en katt selv.. han er nesten ungen min,,, masse klemmer... håper det går bra!
Irisess 5MA & 4SA lagt på is.. Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 Uff! så utrolig trist! stakar Katie..
Gjest Hello Alicja, are you a car? Skrevet 16. oktober 2007 #4 Skrevet 16. oktober 2007 Huff.. Så trist.. Elsker katter.. Så synd å høre :-((( Dyr er så mye mer enn bare dyr..
Tigermor. Skrevet 16. oktober 2007 #5 Skrevet 16. oktober 2007 Uff så trist =( Godt at dere fant henne da slik at dere iallefall vet hva som hendte...verre om hun plutselig bare hadde vært borte... =( Føler med deg, mistet selv en kattepus for 3uker siden!
Lille`mor & lillebøll Skrevet 16. oktober 2007 #6 Skrevet 16. oktober 2007 Huff,det var trist og høre.. Det er ikke noe godt og miste sitt lille søte dyr:( Måte gi vekk min for 5 mnd siden,og jeg tenker masse på henne ennå!!Merkelig det der.....men den katta hadde sjel og var alltid rundt meg for å passe på meg.Ho fungerte som en vakt hund!! *Trist er det uansett*
Adriansmor med tulla Skrevet 16. oktober 2007 #7 Skrevet 16. oktober 2007 å nei stakkars pusi=( men bra du fant den ja slipper å lure på hvor den er og om den kommer hjem=/
Galskapens overhode Skrevet 16. oktober 2007 #8 Skrevet 16. oktober 2007 Beklager tapet.. Vi mistet vår pus på samme måte for 2 mndr siden.. Er tungt når dyrene blir borte på denne måten.. Vesla på 4 gråter enda over tapet enkelte dager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå