temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Sitter her og grubler i natten. Nabolaget har vært samlet hos meg i kveld. Vi har grått og holdt rundt hverandre... vært sammen... En god kompis, nær nabo, mannen til en av mine beste venninner døde i kveld... Han var en sunn og frisk, slank, aktiv 40-åring. Dro ut på løpetur og kom ikke hjem igjen. Ble funnet død etter å ha hatt en massiv hjerneblødning. Tilbake sitter min kjære venninne, tre barn og haugevis med utfordringer framover. Jeg vil så gjerne være der for dem, hjelpe, gjøre noe... Men akkurat i kveld finnes det ingenting som lindrer. Jeg har en million tanker i hodet. Livet blir så skummelt plutselig. Døden blir så nær. Ingenting er selvsagt. Vi skal ta vare på hverandre og det vi har. Alle banalitetene føles med ett ikke så banale lenger
Northernlights Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 Så utrolig trist!! =(( Du har rett;livet er dyrebart, man må virkelig lære seg og sette pris på det man har... klem fra
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 Kjære deg...... Dette var fryktelig å lese.......man får sjokk av å oppleve dette, brutalt kastet inn på en....... Uff, kjenner jeg blir helt matt i kroppen, regner med at jeg sannsynligvis har hilst på din kjære venninne en gang eller to...............Stakkars henne og barna, og stakkars deg og de rundt... Vær tilstede, gråt sammen, lag mat og ta med til dem, gjør dagligdagse ting som for dem nå antagelig er bare tungt.....og bare vær deg tonetroll, som den sanne og nære venn du er, full av empati og omsorg for andre. Det er det de trenger mest nå og lang tid fremover..... Man får seg en vekker, på hva som betyr noe og hva som er bagateller, når noe så voldsomt skjer nært oss.......Ta vare på hverandre kjære deg... Varme bamseklemmer fra
Travelmor Skrevet 16. oktober 2007 #4 Skrevet 16. oktober 2007 Ufattelig trist og et kjempesjokk når slikt skjer. Føler virkelig med deg og de som har mista mann og pappa. Det er helt meningsløst. Samtidig setter du ord på noe som gir mening i det meningsløse, at dere er der for hverandre og tar vare på det dere har. Mange varme tanker og klemmer
dritgrei hei hei! Skrevet 16. oktober 2007 #5 Skrevet 16. oktober 2007 For en grusom og overveldende opplevelse.... Jeg vet ikke hva jeg skal si jeg, men tankene mine går til dem som er igjen, og til dere rundt!
Maud Skrevet 16. oktober 2007 #6 Skrevet 16. oktober 2007 Så utrolig trist! Det er klart det alltid er trist når noen blir borte, men friske spreke mennesker med mange ting som ennå ikke er gjort, det er ekstra trist! Det finnes ingen ting som kan gjøre det bra, men det finnes ting som lindrer bittelitt. Det at dere var der sammen i går kveld, gråt sammen og orket å være til stede for dem som er igjen, det er jeg sikker på at lindrer ørlite grann. Stor trøsteklem til deg og de som nå må komme seg videre uten pappa og mann i huset.
♥Snulder Skrevet 16. oktober 2007 #7 Skrevet 16. oktober 2007 Så vondt Tonetrollet!! Døden er livets verste side for de som er igjen.... Det beste du kan gjøre er å bare være der... snakk, snakk og snakk mer.... Erfaringsmessig så vet jeg hvor fantastisk det er å ha venner som bare er tilstede selv om man kanskje i øyeblikket mener at man ikke vil ha noen der.
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 16. oktober 2007 Tusen takk for varme og gode ord, jenter! Dere er gode som gull alle sammen!!!
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #9 Skrevet 17. oktober 2007 Så utrolig trist og tragisk, døden kan komme så raskt. Gråt sammen med de og bare være der for de, det er vel det beste rådet jeg kan gi deg. Venner betyr så mye i slike situasjoner. En stor klem til dere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå