2 trollunger :) Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Har postet noen bilder fra dåpen, ble veldig fornøyd med hele dagen
2 trollunger :) Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 16. oktober 2007 Kom på at det kasnkje var en ide å legge ved linken til albumet dersom noen hadde lyst å inn å se http://www.dinbaby.com/content/view/slideshow/503387/offset/0
Kondis som en murstein Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 Så flott kake ) Og bord ) Og unger )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå