Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Flere? Synes det smalker som den fiiineste iskrem!:-( Kommer til å bli feit jeg......kjenner det på meg.......
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 Uff nå føler jeg meg nesten unormal.....enn utblandet mme? Jeg synes det smaker fantastisk jeg! Og ja, jeg har smakt min egen mm. Smaker zalo i forhold.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 Tror forøvrig det er på tide å legge seg, hehe...................istedenfor disse tulleinnleggene. Litt ammetåke her ja..........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå