Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 hvor gamle var babyen deres første gang dere gikk på byen etter fødsel? og hvordan var det? min var 2 mnd. jeg vet ikke om det var tidlig eller ikke, men jeg klarte ikke kose meg... nå vil jeg ikke ut mere, før hun er gammel nok til at hun kan sove hos besteforeldre... så jeg kan ta med meg typen... var IKKE noe kjekt...savnet de to skjønnhetene mine hele tiden.
*mamma'n til*erlend+andrea Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 førstemann avr jeg ute 3 mnd etterpå.....(julebord med jobben....) med minste har jeg vært ute 2 ganger, når ho var 4 mnd og 6 mnd....men frister ikke noe særlig til gjentagelse med det første....
mayaya Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg har ikke ut-på-byen-trang i det hele tatt jeg... merkelig :-p Har vært på jentekveld noen ganger med restaurant og sånn, men ikke noe utover senkveld/natt nei :-p
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #4 Skrevet 16. oktober 2007 sønnen min er 11 mn og har ikke vært på byen etter fødselen.trives godt med han hjemme jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå