Gå til innhold

servelat med løkpulver...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Æsj!! Før syntest jeg d var ganske godt,men etter i går greier jeg ikke tanken mer!

jeg og sambo var ute en tur lørdagskvelden,jeg drakk meg full,he he..D er lenge siden sist! Sambo drakk ikke,han kan ikke,går på antabus og kjørte meg:=).

i går lå vi helt til halv 2.Jeg følte meg ikke helt god,men var ikke så veldig fyllesyk.Merkelig,når d er lenge siden sist.Men var sikkert fordi vi startet med en god middag før jeg begynte å drikke!

Men jeg var fryktelig sulten da jeg voknet i går,var helt slapp,trodde ikke jeg greide å lage mat selv.Så sambo gikk og lagde 2 brødskiver til meg! Jeg sa til han at jeg vile ha aprikosmarmelade! D hadde jeg ligget og tenkt på og MÅTTE ha d.Men han fulgte typisk ikke med,så han kom ned med servelat med løkpulver! Jeg ble veldig skuffet,men fikk bare spise d da,tenkte jeg..Helt til jeg kjente DEN lukta,fyttigrisen! Og smaken var ikke noe bedre...jeg blir kvalm bare tanken! Det smakte hvitløk og d hater jeg.Men jeg skjønner ikke hvorfor lukten var så sterk...Er d vanlig at løkpulver lukter sterkt? Eller kan han ha hatt på alt for mye? Jeg har laget mange sånne skiver før,spesiellt til sønnen min(rart,så kresen som han er!),men har ALDRI kjent lukten! og heller aldri kjent at d smaker så grusomt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

smakt d før eller?

D var godt før,men plutselig liker jeg d ikke mer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...