Gjest ->>- Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 http://no.wikipedia.org/wiki/Psykoterapi Det finnes liksom ingen kortversjon; det er en terapiform.
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 Har noen prøvde det? Hva synes dere? hjalp det?
my71 Skrevet 16. oktober 2007 #4 Skrevet 16. oktober 2007 Hei Sexless Psykoterapi er en fellesbetegnelse for behandling som vanligvis gis ved psykiske lidelser. Du kan også gå i psykoterapi hvis du ønsker å jobbe med vanlige problemer alle til tider sliter med slik som ekteskapsproblemer, seksuelle problemer, uro, tristhet m.m. Det er vanskelig å svare på spørsmålet ditt uten å vite hva du evnt. ønsker å få hjelp til. Kanskje du kan si noe mer om hva du ønsker hjelp til?
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #6 Skrevet 16. oktober 2007 klarer ikke å sende deg en pm... (har ikke så lyst å diskuterer mitt livshistorie på skravle..hehehe) men kankje du sender meg en pm og jeg svarer på den?
my71 Skrevet 16. oktober 2007 #7 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg kan ikke motta pm. Har ikke registrert meg. Skjønner godt at du ikke vil diskutere livshistorien din på skravla. Du kan rett og slett kontakte en psykolog eller psykiater (se gule sider), og fortelle dem kort i tlf. hva du sliter med. De kan sikkert anbefale deg videre hvis de ikke tilbyr den hjelpen du er ute etter. Evnt. hvis du har god kontakt med fastlegen din kan du ta det opp med hun/han først og kanskje bli anbefalt videre. Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå