Twintipp og himmelblå Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Hoihoi! Hvordan går det "over there"? Har u` vært på UL enda eller??? Har du noe forslag på noe geniale kjøkkenløsninger til et lite kjøkken til meg? Eller må det taes på kammerset?:-D Klæm
Meg + 2 prinsesser Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 Åja, er det sånn et ligger ann! jeg har skrevet innlegg til deg, men får JEG svar da? Neiida, tssh! Hihihi. Vi har vært på ultralyd ja, får en liten tjei til:D Juhuuu! Hehehe:) Klart jeg har geniale løsninger til deg, men det må taes på kammerset, men det spiller vel ingen rolle?
Twintipp og himmelblå Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg er blond, det må tas hensyn til, ha ha:o) Åhhh, så koselig da!!! Alt så bra ut vel?? Så artig da... To jenter som kan stelle for mamman sin er ikke å forakte:-D Tar det på kammerset vettø:-)) Skal ha kjøkken til leiligheten i huset vetdu:-) Hukær tak i deg en dag jeg ser deg på msn:-) Nå må jeg nesten krype til sengs. Minsten her fant det for godt å starte dagen halv fem i morges, så om det blir en trend må jeg være før var:-SSS ..he he... Snakkes da snuppsi. Sove godt;-) Nattaklem
Meg + 2 prinsesser Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 Tror jeg missforstod det med kammerset, hehehe;) Huk tak i meg! Gjør du det før fredag er det ikke umulig jeg kan ta det på jobb da;) Prekæs! Nattaklæm!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå