Labambie Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Støtter deg... Hele greia er bare tåpelig fra dere andres side. Kun fordi noen av oss i utgangspunktet lurer på åssen det er med ei anna jente her inne.. Nei,skyt oss for å vise litt empati og omtanke.. Stakkars vicky som har fått huden full i hele kveld.. Er det mulig??
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 takker for dette.. jeg tror jeg tar kvelden jeg, har liksom brukt alt for mye av kvalitites tiden til min kjære og meg på å være her inne...men føler jeg må forsvare meg også.. har aldri ment å ødelegge kvelden til noen men nå er det liksom litt drøyt.. er vel ikke jeg som lenger er usaklig og jeg henger meg iallefall ikke opp i bagateller... den tråden på krangle om meg og hvor jeg bor er vel mer personangrep enn noen av innleggene jeg har skrevet tilsammen.. men jeg er egentlig bare ei positiv jente, som øsnker alle alt godt.. spør alle på bli gravid siden... ha en flott kveld og god natt til dere jenter som har støttet meg gjennom hele kvelden... det setter jeg umåtelig stor pris på..
Maja-Kaja Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 god natt ja:) får håpe noen moderatorer sletter den på krangle. skulle ikke vært lov.. tar kvelden jeg også nå. natta alle jenter:)
Labambie Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. oktober 2007 Nå skal jeg også krype inntil min kjære i senga.. Ha en god natt.. Natta Maja-Kaja og vicky..
Amanda- Skrevet 15. oktober 2007 #6 Skrevet 15. oktober 2007 ok... sorry at jeg blander meg... MEN.. umulig og ikke bli nyskjerrig... hva har skjedd??? skjønner noen har vært mindre snill med en vicky....
Stjerna88 Skrevet 15. oktober 2007 #7 Skrevet 15. oktober 2007 støtter vicky her.. u go girl:) lov å være beskymret for andre uten å bli halshogd av den grunn, selvom man velger ord som *dytt* for å dytte innlegget!!!!1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå