Gå til innhold

sug lut satan i toern


Anbefalte innlegg

Skrevet

Beklager vennen hun satt litt for nært ilden, hun skulle nok ikke vært så blond.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle dokker med lyd skal dø en grum død. En liten iscenesettelse av Hans (bamsen) og Grete (ikke-syngende Barbie, evt) som dytter heksa (gnåle-Barbie) i peisen? Oppbyggelig for hele familien.

Skrevet

nå satte jeg brusen i halsen - dere er gale!

 

Jeg kan også være litt sånn gnålete, hvor havner jeg?

Skrevet

Inni min nye skyvedørsgarderobe, sammen med meg og en flaske vin, jeg kan prate høl i huet på hvem som helst.

Skrevet

På bordet, selvsagt, og jeg synger annenstemmen på Blåveispiken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...