Lektor Doppler med tillegg Skrevet 16. oktober 2007 #26 Skrevet 16. oktober 2007 Beklager vennen hun satt litt for nært ilden, hun skulle nok ikke vært så blond.
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #27 Skrevet 16. oktober 2007 Alle dokker med lyd skal dø en grum død. En liten iscenesettelse av Hans (bamsen) og Grete (ikke-syngende Barbie, evt) som dytter heksa (gnåle-Barbie) i peisen? Oppbyggelig for hele familien.
Dronningen! Skrevet 16. oktober 2007 #28 Skrevet 16. oktober 2007 nå satte jeg brusen i halsen - dere er gale! Jeg kan også være litt sånn gnålete, hvor havner jeg?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 16. oktober 2007 #29 Skrevet 16. oktober 2007 Inni min nye skyvedørsgarderobe, sammen med meg og en flaske vin, jeg kan prate høl i huet på hvem som helst.
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #30 Skrevet 16. oktober 2007 På bordet, selvsagt, og jeg synger annenstemmen på Blåveispiken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå