Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 er det farlig å presse for hardt nå man er på do?
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 Ungen faller ikke ut om det er det du mener
Lille`mor & lillebøll Skrevet 16. oktober 2007 #4 Skrevet 16. oktober 2007 Her er ingen spørsmål ``for`` teite til at ingen kan svare i hvettfall;) Barnet faller ikke ut,men det stemmer det at du kan få hemorider vis det blir alt for stort trykk. Har hørt flere som har det.....Jeg og mitt barn overlevde en helvetes uke med omgangs sjuka i uke 16 vi:)Alt bra..... Den tviholdt seg vel i navlesnora tenker jeg...for det ble det press alle veier!!!
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #5 Skrevet 16. oktober 2007 veldig bra, lillemor ("tviholdt seg i navlestrengen") Til HI vil jeg anbefale at du drikker enda mer vann og spiser enda mer fiber/linfrø. Da vil bæsj komme litt mer av seg selv og så slipper du de stygge og vonde hemoridene....DE kan bli kjedelige har jeg forstått...
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 16. oktober 2007 #6 Skrevet 16. oktober 2007 Farlig og farlig....... Ikke for babyen hvis det er det du tenker på. Men du kan få hemoroider og det er ikke noe godt!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå