Matja Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Har dere en drøm? Noe som holder dere oppe? Noe som dere lengter etter? Det kan jo være hva som helst Drømmen min er å starte kafe! Jeg vet hvordan den skal se ut. Hvilke kopper jeg skal ha. Navnet. Sofaene. Stolene. Hvilken te jeg skal ha. Bildene på veggene... Det skal være en ideologisk kafe på mange måter, men selvfølgelig inntektsbringende så jeg kan leve av å jobbe der selv. Kanskje det blir realitet en gang? Da skal jeg invitere alle dere på åpningsfesten ;-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 jeg drømmer om og bli ferdig på skolen, bli revisor (tror jeg nesten helt sikkert) og ha råd til og kjøpe en 3 roms som jeg og småen kan bo i. ha råd til og ta han med på ferier og ha masse tid til han. jeg vil gi han ett ordentlig hjem som vi eier :-) det hadde jo vært fint med en mann og et par barn til, men det knyter seg litt i magen ved tanken og jeg tror ikke helt på at det kan skje. så jeg bygger livet opp som om det skal være småen og meg for altid
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg drømmer ikke om noe, jeg bare overlever
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #4 Skrevet 16. oktober 2007 jeg drømmer om å starte min egen private terapi praksis, hvor jeg kan jobbe med selvutvikling og terapi. og hvor jeg kna kombinere det alternative og psykologi fag kunnskap ser det hele for meg, et lite småbruk eller hus litt utenfor byen hvor jeg har min egen liten stue hvor folk kommer for å få behandling eller kurs skal skje!!!! og så drømmer jeg om mannen da....................................... hehe, men det er ikke stress, det skjer når det skjer
Matja Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. oktober 2007 Så trist å ikke drømme om noe da, anonym.... Du må leve et trist liv hvis det eneste det dreier seg om er å overleve. Drømmer du ikke om at det skal bli litt lettere?
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #6 Skrevet 16. oktober 2007 Min store drøm akkurat nå er å få min egen leilighet. Ikke leie av noen, men en som bare er mitt. Åh....så mye koselig jeg skal gjøre da. drømme om det hvergang jeg ser en boligavis. Åh...glede meg til den dagen det skjer.
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #7 Skrevet 16. oktober 2007 høres kanskje kjedelig ut men jeg drømmer om en mann å komme hjem til, en å sove i armene til og lage mat til, en å få flere barn med. en mann som gjør meg hel på en måte bare han kan, ett liv og en framtid sammen...
Opp og ned er like langt Skrevet 16. oktober 2007 #8 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg drømmer om ett liv sammen med bf... Ett lite hvitt hus med stakittgjerde og a4-liv. Urealistisk...
Gjest marie-s Skrevet 16. oktober 2007 #9 Skrevet 16. oktober 2007 Enkelt og greit så drømmer jeg om å få spart opp nok til å kjøpe min egen leilighet, at småen skal ha det bra og kanskje et barn til.
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 16. oktober 2007 #10 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg drømmer om at jeg skal klare å ta den utdannelsen jeg så gjerne vil ha,og å kunne kjøpe min egen plass og bo,som er bare min og gullet sin:) Og jeg ønsker at jeg klarer å finne ut av "kjærlighetslivet" mitt,som er ganske rotete for tiden:-/
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #11 Skrevet 16. oktober 2007 Eg drømmer om så mangt som f.eks.; kjøpe min eigen leilighet, få unna studielånet, finne "drømmemannen", reise rundt om i verden, at jenta mi skal få eit rikt og fint liv.
Singelmamma og banden Skrevet 17. oktober 2007 #12 Skrevet 17. oktober 2007 Det er så lenge siden jeg har hatt tid til å drømme at jeg har glemt hva jeg drømte om.... Jeg drømmer om en 6timers arbeidsdag (for alle), fast drømmejobb, bedre råd, et større sosialt nettverk, eget hus, ny bil, min kjekke kollega, en mindre stressfylt hverdag, at klærne vasker seg selv, overstått barnedåp og frustrerte fruer tilbake på skjermen. Noe er heldigvis ikke så langt unna ;-)
Manhattan skyline Skrevet 20. oktober 2007 #13 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg drømmer om at verden blir et bedre sted for de mange som ikke har mat, klær, hus og lever i utrygghet. Jeg drømmer om at Frp blir tryllet bort Jeg drømmer om at pæreisen kommer tilbake Jeg drømmer om at jeg har vært i alle verdensdelene innet ti år Jeg drømmer om å se sønnen min i Norway Cup Jeg drømmer om å kjøre snowboard i pudder til vinteren Jeg drømmer om å få gitt ut barnebok Jeg drømmer om å vinne i Lotto (såklart!) Jeg drømmer om en kjæreste som blir like glad i gutten min som det jeg er Jeg drømmer om at noen av drømmene mine går i oppfyllelse :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå