Gå til innhold

veldig nedpress..

Anbefalte innlegg

Skrevet

har jeg ikke hatt med de to andre..betyr det at baby kommer fortere når den først kommer? enkelte ganger kjennes d ut som jeg kunne pressa ho ut uten rier jo

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir jo bedre og bedre plass i bekkenet for hver fødsel.

Og da kommer og hodet lenger og lenger ned for hver gang svangerskapet kommer så langt.

Det er vel nr 3 nå sant...?

Pass på riene dine, de kan ble veldig uregelmessige, men det betyr ikke at det ikke skjer noe for det.

Jeg gikk i 12 timer med rier fra 30 min til 2 min, og så gikk de gjerne tilbake til 17 min.

Så det var veldig forskjellig.

Men det kan og g veldig kjapt.

Det er derfof den 3. er en luring.

Skrevet

ah...ja det gir mening da..den er faktisk festa! litt overraska over det jeg siden det er nr tre,og som du sier,da er jo bekkenet bredere..betyr det at demme har større hue som har greid å kile seg fast?

gått rimelig kjapt med begge mine to da..4 timer på første og 2 timer på nr to...mon tro hva jeg har i vente denne gang..åssen var din nr tre?

Skrevet

Tror ikke hodene var større , men det blir jo litt bredere plass for hver gang da. Bekkenet tilpasser seg for hvert svangerskap.

Min 1. 13 timer

Min 2. 6 timer

Min 3 17.timer

Fra 1. rie da.

Skrevet

ja..mine var og fra første rie..temmelig travelt sist da d starta med to minutter mellom..da jeg ankom sykehuset var det så si rett inn på skviserommet! håper vi rekker å vente på barnevakta liksom!

Skrevet

Uff, du bor vel ikke langt fra sykehuset vel ?

Det kan nemlig gå andre veien, og nr. 2 var jo med styrtfødsel....!

Skrevet

neida,håper på nattestid,da er vi der på fem minutter:o) men litt stressa med tanke på å få avlevert de to andre ja,må si det..vil ikke ha bokstaveligtalt en (bak)setefødsel heller;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...