Gå til innhold

Strekkmerker?

Danselettbatterinna

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner man at man får det?

Er det vondt? Ømt?

Har et rødt merke rett over navlen, og lurer på om det er et strekkmerke eller begynnelsen på ett. Men det er vondt og ømt, akkurat som om at det er en hårsekk som er betent.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, litt ømt, og så klør det litt etterhvert som huden sprekker

Skrevet

Synes ikke det verken var eller er ømt.

Men det kløøøør...!!

Noe ufattelig..

Ikke nå, for huden er jo egentlig død og kan klype så hardt jeg bare vil.

Men.. Det er ekkelt da.. ;)

Uff..

Skrevet

Ikke vondt, men GUD DET KLØØØØØR!!!!!

Skrevet

har du ikke fått strekkmerker før nå??!?! lucky u :) Hehe.. Må si at jeg merket ikke så mye til strekkmerkene mine jeg, hverken denne gang eller sist. De var der bare plutselig...

Skrevet

Ingen strekkmerker til nå nei :-)

Og håper så inderlig at dette ikke er et strekkmerke. Det klør jo ikke, bare ømt....

Skrevet

Øy!! Du kan få noen av mine, jeg har omtrent hele magen full! Lekkert! :/

(Heldiggris)

Skrevet

Du kan heller få mitt, hvis det er et strekkmerke da hehe.

Skrevet

Hehe..

Du kan gå inn på albumet mitt (vålerenga12 tror jeg det er.. )

Så kan du få se hvor heldig du er! ;)

Skrevet

Hehehe! Ja greit, sleng det over. Har så mange at et lite merke til synes ikke;) Hvor lenge er det igjen til tulla kommer da?

Skrevet

jeg har ett strekmerke på siden. da det kom trodde jeg bare at jeg hadde hatt en knapp i genseren som hadde gjort meg rød....men så forsvant det ikke gitt, og ble en strek! men det var alt da :)

Skrevet

Jeg fikk to sånne strekkmerker. Et rett over og et rett under navelen..

Synes faktisk det gjorde litt vondt jeg, det var ømt. Smørte som en gal oppå der da, og masserte til den store gullmedalje.

Skrevet

Ikke for å skremem deg, men kanskje bare for å vise realiteten.

Jeg fikk ikke strekkmerker før 1uke før termin, gikk 10dager over og magen ser nå ikke ut... Pytt sann, slik kan det gå...

Skrevet

Har termin 18 desember, så det er noen uker igjen :-)

Men fy så fort tiden har gått! Men jeg regner med at det blir mye stress snart. Mia blir 2 år den 1 desember, så er det vasking og pynting til jul, fødsel, jul og nyttår. Puh, blir svett bare på tanken...

Skrevet

Hi hi, jeg smører som en gal jeg også. Men jeg kan ikke massere, for det er ømt - veldig ømt.

Skrevet

Vålerenga

Jeg tipper du får dekket Bukplastik med magen din altså. Håper du ikke synes jeg er frekk altså. Tenker kanskje at du bare synes det var trist å ha en sånn mage når resten av deg er så tynn. du skal kanskje ha flere barn og det er derfor du venter?!!

Skrevet

Så skøy! Termin på bursdagen til lille persille du jo;) Men jeg hadde termin på julaften da, både ultralydtermin og menstermin.. Heldigvis kom ho før;)

2 år, godegud, tiden flyr! Men du har ikke lenge igjen da:) Jeg har termin 20 mars, vi skal også ha ei jente:D

Skjønner du blir svett ja, hehehe. Tungt å være høygravid i julestria.

Skrevet

(S)TinkerBelle <3

Synes IKKE du er frekk! :)

Jeg har selv tenkt på det, men jeg er bare 20år og vil gjerne ha flere barn og vil derfor vente.

Vil ikke ta en operasjon også ødelegge et (muligens) pent resultat pga et nytt sv.skap. ;)

Skrevet

Vålerenga:

Ok. Skjønner det. Så merkelig at noen får sikkelig merker, mens andre bare får litt eller IKKE NOE. (knurr) Jeg vet ikke hva de sier akkurat om å få barn etter en bukplastikk, men tror de fraråder det. Alikevel er det jo lenge å vente om du ikke planlegger noen barn til på kort tid. :( Og om man tar den ved 20 og får ett barn til ved 27 så har det jo vært lenge mellom operasjoenen. Hm.

Jeg tipper du hadde fått ett flott resultat jeg. Er jo ikke sikkert at alle merkene blir borte, men tipper det hadde blitt fint.

Skrevet

Mensterminen er 15 desember, så vi håper Aurora kommer litt før... er jo lov å håpe da :-) Ikke det at jeg er lei, for jeg elsker å gå gravid. Men jeg er så nyskjerrig på ho :-)

Så dere får ei jente til ja - koselig! Hva blir navnet?

Og du vet vel hva de sier om gutter/menn som bare får jenter?!? hehe

Skrevet

Får krysse fingrene for at ho er nysgjerrig selv, så ho kommer ut litt tidligere;) Aurora, så fint navn, hihi. Var på topp 3 hos oss siste gang:) Njaa, har ikke tenkt så mye på navn egentlig.. Vi blir vel aldri enige likevel så, hehe.

Du, samboern her har nevnt det noen ganger ja, hehehe:D

Skrevet

Jeg har jo en ny type nå vettu (eller ny for dere som ikke vet om det, hehe. Vært sammen i over ett år..)

Og vi planlegger å få et barn - eller tre! :P

Og vil gjerne begynne me prøvinga i juni/juli neste år. :)

Søstra mi fikk masse, hun er helt lik meg.

Mens hu mellomste søstra fikk ikke en i det hele tatt.. ;)

Mamma har også masse, helt lik meg..

Veldig kjipt er det..!!

Har ikke vist meg i bikini på lenge..

hrmf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...