Grorüd.. Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Hva syns dere om den? Har den funka for dere?
Mrs. Bouquet Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 Er det også noen, spiser lavkarbo-mat fordi jeg har pcos og klarer ikke holde vekten uten. Har tidliger prøvd mange forskjellig kurer, blant annet Grete Roede uten hell, men å spise lit karbohydrater funker greit. Karbohydratkur må jo være motsatt av lavkarbo det da??
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 I forhold til slanking mener du? Kan umulig fungere bra. Kroppen klarer seg fint uten karbohydrater, men kutter man fett og proteiner for å bare spise karber tror jeg man er ute å kjøre rimelig kjapt. Karber er det eneste man _kan_ klare seg uten, og det er jo ikke uten grunn.
Grorüd.. Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. oktober 2007 Aaahhh! Det heter Lav karbo kur ja! haha dumme meg! det var iallfall det jeg mente da.. hele familien min kaller det bare "Karbo-kur" hehe =) altså å ikke spise karbohydrater =) hehehhehe =)
Mrs. Bouquet Skrevet 15. oktober 2007 #5 Skrevet 15. oktober 2007 Hehe, var 99% sikker på at det var det du mente ja, så jeg ville bare gjøre meg litt blond.....Beklager! Håper jeg blir tilgitt...
Grorüd.. Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. oktober 2007 Såklart :-) he he =) Må forresten le godt av de flausene som er skrevet inne på skravle hehehe =)=)
Cat.68 Skrevet 15. oktober 2007 #7 Skrevet 15. oktober 2007 jeg ahr. har gått på ketolysekuren og gikk ned 11 kilo med den. sammenlagt vekttap siden jeg startet er 19 kilo. Nå skal jeg snart igang igjen for å ta de siste 10 kiloene jeg har igjen. Lykke til. Du kan finne mye bra tips her www,lavkarbo.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå