Gå til innhold

Mange her inne som er på karbohydrat-kur?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syns dere om den? Har den funka for dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det også noen, spiser lavkarbo-mat fordi jeg har pcos og klarer ikke holde vekten uten. Har tidliger prøvd mange forskjellig kurer, blant annet Grete Roede uten hell, men å spise lit karbohydrater funker greit.

Karbohydratkur må jo være motsatt av lavkarbo det da??

Skrevet

I forhold til slanking mener du? Kan umulig fungere bra. Kroppen klarer seg fint uten karbohydrater, men kutter man fett og proteiner for å bare spise karber tror jeg man er ute å kjøre rimelig kjapt. Karber er det eneste man _kan_ klare seg uten, og det er jo ikke uten grunn.

Skrevet

Aaahhh! Det heter Lav karbo kur ja! haha :P dumme meg! det var iallfall det jeg mente da.. hele familien min kaller det bare "Karbo-kur" hehe =) altså å ikke spise karbohydrater =) hehehhehe =)

Skrevet

Hehe, var 99% sikker på at det var det du mente ja, så jeg ville bare gjøre meg litt blond.....Beklager! Håper jeg blir tilgitt...

Skrevet

Såklart :-) he he =) Må forresten le godt av de flausene som er skrevet inne på skravle hehehe =)=)

Skrevet

jeg ahr. har gått på ketolysekuren og gikk ned 11 kilo med den. sammenlagt vekttap siden jeg startet er 19 kilo.

Nå skal jeg snart igang igjen for å ta de siste 10 kiloene jeg har igjen. Lykke til. Du kan finne mye bra tips her

www,lavkarbo.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...