Gå til innhold

hva synes du om dette navnet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Clara Diana?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke et navn jeg ville valgt til mitt barn, men det kan bli riktig vakkert på ditt :-)

Skrevet

Diana er fint, men synes Clara blir veldig "tante-navn" om du skjønner hva jeg mener.

Skrevet

syns det blir litt for pompøst jeg... Og ikke så fint på en norsk baby.... Sorry altså, men du spurte :P

Skrevet

Haha

Måtte bare høre

Ungen min skal IKKE hete det altså!!!!!

Bare kom på navnet...hamsteren til en venninne het det ;)

Skrevet

Clara er veldig fint og stod øverst på lista forrige gang, men så blev det en gutt. Diana liker jeg ikke. Ikke en gang på en hamster.

Skrevet

hehe, det var bra :) Er dibber også jeg, så prøvde å komme på hva datteren din heter, men klarte det ikke. Men vet det er noe på E?:P Har vært på hjemmesida di en gang nemlig:) Men innbilte meg at Clara Diana ikke var noe som passet spesielt sammen med datteren din sitt navn. Nå kom jeg forresten på hva hun heter, og Clara passer i alle fall ikke :P

Skrevet

HAHAHAHA miss ulv

Nei de passer IKKE sammen de navna der :P

Er litt overtrøtt i dag ;)

Skrevet

Eg syns Klara med K er fint, Diana er ikkje noko for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...