Mitt vakre trekløver Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Min har i noen mnd nå sparket opp mot høyre, ved ribbeina. Tror at han da har ligget i seteleie. Noen som vet at hode har festet seg, og tenkt over hvor sparkene kommer? Lurer så veldig på om han er i ferd med å snu seg!? *håper det* Sparkene har nå begynt å bevege seg over til motsatt side og litt lenger ned.... Jaja, kanskje ikke så lett å vite, men hvis noen vet så mottas erfaringer med takk:))
Mitt vakre trekløver Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 15. oktober 2007 Glemte å si at jeg er 36+4 uker på vei
de tre bukkenebruse Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 det får jeg sikkert vite i morgen da jeg skal til jordmor:) har spark mest til sidene og magen får en rar form mange ganger hehe... men det er noe som holder på nederst også nesten som om at jeg føler jeg kan hånd hilse på henne av og til hehe... er 33 uker i morge=)
helenis + E-07 & D-09 Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 Den lille tulla mi har ligget med hodet ned et par uker allerede, er 31+2 i dag. Jeg kjenner spark på høyre side, men også litt krafsing og kiling helt nederst i magen, vet ikke helt hva det er men
eirin20 Skrevet 15. oktober 2007 #5 Skrevet 15. oktober 2007 her kommer sparkene ca like høyt som navelen, men helt ute på venstre side. er ikke så mye spark jeg kjenner lenger da, kjenner mest dytting med rumpe og rygg. deilig at han ikke sparker i ribbbeina mer:) hodet er festet og han ligger med ansiktet mot venstre og ryggen ligger på høyre side. når man kjenner på magen så kan man kjenne konturene av han, det er så morro:)
Tussa og Sofie Skrevet 16. oktober 2007 #7 Skrevet 16. oktober 2007 Her er hode festet og hun sparker mest rundt navelen, eller presser seg rundt da, så magen blir helt firkantet. I tillegg kjenner jeg denne småkrafsingen laaangt ned! Men det er vel kanskje litt forskjellig ifht størrelse på baby, hvor lang man selv er i overkropp osv.... Er i uke 37.....
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 16. oktober 2007 #8 Skrevet 16. oktober 2007 Har trodd at nurket mitt har ligget på tverr for all bevegelse har komt på hver side av magen. Men fikk i dag vite at hodet ligger enda ned (gjort siden uke 28 -nå 32) så det er bena på den ene siden og armer på den andre. Men klart en del spark i ribbena også.
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 16. oktober 2007 #9 Skrevet 16. oktober 2007 min sparker oppover/ ut mot siden. plutselig kan magen "strekkes" i to retninger: stumpen ut på ene siden og beina ut på andre siden - når baby strekker på seg og litt små-bevegelser helt nederst, ved trusekanten og mot lysken, det er nok hendene. hi-hi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå