Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Hei. Hver gang jeg skal søke på noe enten på Google eller andre søkefelt får jeg frem en lang liste over alt jeg har søkt på tidligere. Kan noen fortelle meg hvordan jeg fjerner denne listen? Listen begynner å bli lang og jeg vil ha den bort! Takk for svar.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 Min pc bruker engelsk, men hvis du går på verktøylinja oppe på tools eller verktøy så kan du trykke " clear private data". Håper det kan hjelpe deg.
amy_de Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 på min kan jeg markere en og en linje og trykke på delete knappen til venstre for pilene...
Jordbæret <3 Skrevet 16. oktober 2007 #4 Skrevet 16. oktober 2007 Eller last ned et program som heter CrapCleaner (CCleaner) fra nettet. Det er et gratisprogram som er helt uvurderlig. Det går gjennom pcen din og rydder opp søpla etter alt du har foretatt deg. Og så kan den rydde i registeret, noe som trengs etter ganske kort tid.
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #5 Skrevet 16. oktober 2007 Har du Internett Explorer går du inn på "verktøy" øverst på verktøylinja. Velger "Alternativer for internett", deretter "leserlogg" og sletter "skjema data". Du kan også slette hele adresseloggen din på samme sted ved å trykke på "slett logg", men da forsvinner alle de siste adressene du har brukt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå