Guttemamma til tusen :) Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 i såfall hvor mye koster det?
Mamma med to søte små Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 Ja hvis det er cabrio-fix stolen du har. Da er det to baser, en som du bruker belte og en som du bruker isofix. Ligger vell på rundt 1400 og 1600 kr tror jeg.
snartmammapåny Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 ja det finnes Er to typer En som kan brukes på isofix og bilens sikkerhetsbelter: kr 1500 En som bare kan festes i bilens sikkerhetsbelter: kr 1200
Guttemamma til tusen :) Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. oktober 2007 jeg har ikke noe bilsete..men spør foir ei venninne som viul ha quinny vogn som bilsetet kan stå på, i tillegg til at det kan brukes til vogna! hvilken base/bilsete er det da hun må velge?
Guttemamma til tusen :) Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. oktober 2007 guuud for skrivefeil!!! mente jo selfølgelig at hun vil det slik at setet kan festes både i bilen i basen og rett på quinny vogna! )
Mamma med to søte små Skrevet 15. oktober 2007 #6 Skrevet 15. oktober 2007 Kan bruke både maxi cosi og besafe sleepi på quinny. Besafen har ikke noe base ennå, men det kommer. Hvis hun ikke har isofix i bilen så vil jeg anbefale å kjøpe den som festes med belter. Isofix basen kan brukes med belte også, med den lager stygge merker i setet.
snartmammapåny Skrevet 15. oktober 2007 #7 Skrevet 15. oktober 2007 setet kan festes på quinny vogna og hvilken base spiller jo ingen rolle for vognen sin del da, basen skal jo stå i bilen... Sjønte ikke helt spørsmålet ditt jeg nå...hehe
Guttemamma til tusen :) Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 15. oktober 2007 hehe..skjønner deg godt.. skjønner knapt det jeg skrev selv:o) Venninna mi har veldig lysst å ha base i bilen sin, så hun bare kan klikke setet av og på.. i tillegg så har hun sett quinny vogner med bilsete på, så hun lurte på om hun kunne få både i pose og sekk.. altså om det fantes et bilsete som kunne brukes både til base og til vogn! var det mer forståelig? ) liiit sent på kvelden for meg nå! hihi
Mamma med to søte små Skrevet 15. oktober 2007 #9 Skrevet 15. oktober 2007 Hun kan bruke maxi cosi bilstolen på vogna, og ha base til den i bilen.
snartmammapåny Skrevet 15. oktober 2007 #10 Skrevet 15. oktober 2007 hihi Ja da sjønte jeg litt mer:D Da er Maxi cosi tingen for henne. Jeg har det og er knall fornøyd med setet. Kom og veldig bra ut i en test for ikke så lenge siden (best i test). Å ha base på setet er bare helt genialt så sjønner hun vil ha det;) Selv har jeg en TFK vogn (men funker med quinny og), og man kan feste maxi cosi setet på de og om man vil. VELDIG praktisk for kjappe handleturer. Greit å slippe å bære bilstolen når man skal på butikken eller et raskt ærend.
Guttemamma til tusen :) Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 15. oktober 2007 takk takk, da fikk jeg svar på det jeg prøvde å spørre om.. nå er det legge tid for meg, natti natt! ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå