Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Hei, Er det noen av dere som kan komme med tips til gode merker i mammatøy? Jeg er interessert i det meste fra netthandel til "vanlig" handel, men vil gjerne ha noe som er trendy og samtidig litt "spesielt" i forhold til det man finner på de vanlige stedene som H&M, Kapp Ahl, Lindex osv. Jeg bor på sørlandet, hvis det kan hjelpe )
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 mamasita har jo en butikk her i Stavanger. De kjører en litt mer spesiell7dyrere linje enn H/M osv. Tror du finner dem på mamasita.no
Kahbean Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 http://www.mammahuset.no/ har fine klær! Ellers så er det mange på finn.no som selger fine mammaklær. Jeg liker vanligsvis ikke brukte klær men de fleste har jo brukt disse klærne i kun noen måneder så det er masse fint å kjøpe. Det er mange amerikanske nettsider men da må du ha noen i USA som du kan sende til som kan videresende det til deg. Jeg har kjøpte mye der men vet ikke om det er noe som passer for deg. Husk også at H&M har masse forsjellig... det varierer fra butikk til butikk. Jeg fant ingenting på den nærmest hjem men så fortalte noen meg om en annen H&M på andre siden av byen hvor de får inn nye mammaklær flere ganger per måned. Der fant jeg faktisk en god del! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå